Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-28@22:27:00 GMT

کشف یک تن انواع موادمخدر در استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۲۰۸۹

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک‌تن و ۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در دو عملیات موفق خبر داد. به گزارش «جنوب نیوز» به نقل از مهر؛ سردار خلیل واعظی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در دو عملیات جداگانه و منسجم با همکاری یگان‌های انتظامی موفق به کشف یک‌تن و ۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: درنتیجه چندین هفته اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی، با ایجاد ایست و بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی استان، طی ۷۲ ساعت گذشته دو محموله بزرگ مواد مخدر را زمین‌گیر کردند.

واعظی گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته با تلاش مأموران پلیس، در دو عملیات موفق یک‌تن و ۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و هفت سوداگر مرگ دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان این محموله‌ها را از یکی از استان‌های شرقی تهیه‌کرده بودند و قصد داشتند از مسیر استان بوشهر به استان‌های مرکزی کشور منتقل کنند، عنوان داشت: در دو عملیات مجموعاً یک‌تن و ۵۰ کیلوگرم تریاک و حشیش کشف، هفت نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و هشت دستگاه خودرو سواری توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط استان بوشهر اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از این استان احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد نیروی انتظامی و دستگاه قضائی با آنان قاطع و قانونی است.

وی تصریح کرد: در یک عملیات دقیق و حساب‌شده مأموران انتظامی موفق شدند یک محموله ۶۳۰ کیلوگرمی مواد مخدر حشیش و تریاک را از دو دستگاه خودرو سواری در یکی از محورهای مواصلاتی استان توقیف و دو سوداگر مرگ را در این خصوص دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری مأموران انتظامی شهرستان دیلم در یک عملیات هماهنگ دیگر با رصد اطلاعاتی یک محموله ۴۲۰ کیلوگرمی تریاک را توقیف کردند.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان بوشهر مأموران پلیس دو عملیات کشف یک تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان کشف شده طی شش ماه گذشته در استان کرمانشاه، امروز امحا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کیوان گل‌آوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در مراسم امحای مواد مخدر و روان گردان مکشوفه که در کیلومتر سوم جاده سراب نیلوفر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیروهای جان بر کف انتظامی استان در شش ماه گذشته است، امروز امحا شد.

وی افزود: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

️سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روان‌گردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است.

کد خبر 748724

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون