Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@08:35:56 GMT

حاج قاسم چشم فتنه را کور کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۲۶۷۸

حاج قاسم چشم فتنه را کور کرد

معاون امور بین الملل و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حاج قاسم سلیمانی توانست داعش را شکست دهد و چشم فتنه را کور کرد که یکی از دلایل ترور وی همین موضوع بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حسین شیخ‌الاسلام صبح امروز در نخستین جلسه حقوقدانان حامی گفتمان مقاومت با موضوع بررسی ابعاد سیاسی استراتژی ترور سپهبد قاسم سلیمانی در محل دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات با بیان اینکه ملت ایران برای حاکمیت قرآن در راستای انقلاب اسلامی قیام کرد؛ اظهار کرد: ملت ایران در انقلاب اسلامی ساختار تشکیل حکومت اسلامی شد تا احکام اسلامی را در زمین جاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: شخصی که می‌تواند احکام الهی را از قرآن و سنت استخراج کند فقیه نامیده می‌شود؛ از همین رو فقیه برای اجرای درست احکام الهی باید عادل، مدیر، مدبر و شجاع نیز باشد.

معاون امور بین الملل و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: تشخیص این که کدام فقیه می‌تواند احکام الهی را به خوبی اجرا کند، مجلس خبرگان است؛ این فرآیندها، الگویی برای تمدن سازی، در مقابل تمدن غرب شد که باعث هجمه‌های همه جانبه غرب علیه انقلاب اسلامی شد.

شیخ الاسلام گفت: سردار سلیمانی به بهترین شکل ممکن (شهادت) از دنیا رفت و ما باید علت ترور این شهید بزرگوار را بررسی کنیم که هزینه باقی ماندن و فعالیت حاج قاسم، بیشتر از هزینه حذف فیزیک او برای غرب شد، سردمداران استکبار جهانی‌تصمیم به ترور این شهید والا مقام گرفتند.

وی ادامه داد: ساخت داعش بزرگترین کاری بود که استکبار جهانی در منطقه انجام داد؛ اما حاج قاسم سلیمانی توانست داعش را شکست دهد و چشم فتنه را کور کرد که یکی از دلایل ترور وی همین موضوع بود.

معاون امور بین الملل و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اول ایران پیروزی بر استبداد شاه بود، انقلاب دوم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود و به حول و قوه الهی انقلاب سوم، اخراج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل در آینده نزدیو خواهد بود.

انتهای پیام/۴۰۸۴

منبع: آنا

کلیدواژه: قاسم سلیمانی حسین شیخ الاسلام شکست داعش چشم فتنه چشم فتنه را کور انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی احکام الهی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی بعدازظهرشنبه در دیدار با اعضای هیات علمی دانشگاه حضرت معصومه (س) که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه، اخلاق و فقه سه عامل تحول آفرین در علم و دانش هستند و تحقق آنها مسلتزم اهتمام به لایه‌های عملیاتی می‌باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: امروز متاسفانه در برخی از حوزه‌ها از جمله معماری و شهرسازی اسلامی از الگوی اسلامی علی رغم وجود افراد فرهیخته در تاریخ همچون شیخ بهایی بی بهره هستیم.

امام جمعه قم ابراز کرد: زن و خانواده را مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است ضمن اینکه انقلاب اسلامی منطق قابل اجرایی در جهان دارد.

این عضو شورای نگهبان تصریح کرد: انقلاب اسلامی الگوهایی را در موضوع زن خلق کرده و دشمنان نیز با تمرکز به این مسائل قصد کمرنگ نمودن یکسری دستاورها را دارد.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: تعهد به ارزش‌ها و الگوهای مبنی بر اسلام و انقلاب منطق یک زن مسلمان می‌باشد و این الگوها باید در جامعه نهادینه شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور اذعان کرد: دانش فنی و بنیه علمی باید در دانشگاه حضرت معصومه (س) و سایر دانشگاه‌ها تقویت بشود ضمن اینکه حضور موثر حوزه علمیه و دانشگاه در عرصه‌های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 6090460

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟