Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی اپتیک و فوتونیک از برگزاری  بیست و ششمین کنفراس اپتیک و فوتونیک و دوازدهمین کنفراس مهندسی و فناوری فوتونیک ایران در دانشگاه خوارزمی کرج خبر داد. ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، جعفر جهان پناه در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد، اظهار داشت: بیست و ششمین کنفراس اپتیک و فوتونیک و دوازدهمین کنفراس مهندسی و فناوری فوتونیک ایران از فردا به مدت دو روز در دانشگاه خوارزمی کرج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصفهان| آزمایشگاه تحقیقات پیشرفته فوتونیک با حضور وزیر علوم در اصفهان افتتاح شددستاوردهای فناورانه نوری و فوتونیک ایران در نمایشگاه جهانی لیزر ارائه می‌شودتامین نیاز آزمایشگاه‌های «اپتیک و لیزر» با تجهیزات ایرانی

وی افزود: دانشگاه خوارزمی کرج یکی از دانشگاه‌های پیشرو در حوزه اپتیک و فوتونیک در ایران است و میهمانانی از کشورهای خارجی در این همایش حضور می‌یابند.

دبیر اجرایی  این کنفرانس بین‌المللی با بیان اینکه  علم فوتونیک در اصل از ذراتی به نام فوتون تشکیل شده است، بیان کرد:  در طبیعت این فوتون‌ها  به صورت‌های مختلف  در ساده‌ترین و در پیچیده‌ترین صورت در زندگی بشر نقش ایفا می‌کنند.

جهان پناه با بیان اینکه لیزر و فن آوری آن جزیی از فوتونیک بوده که در حال حاضر نقش مهمی در زندگی افراد دارد و در صنایع مختلف در کشور کاربرد دارد،عنوان کرد: در علم فوتونیک میلیاردها میلیارد ذرات کوچک با هم موازی و هم‌جهت ‌می‌شوند تا در نتیجه این هم‌افزایی  در  بخش‌های مختلف صنعت و تکنولوژی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه  امروزه لیزر به عنوان یک منبع در شاخه پزشکی، نظامی، صنعتی، هوا و فضا و بیولوژی مورد استفاده قرار می‌گیرد، تصریح کرد: در این همایش آخرین دستاوردهای حوزه فوتونیک و تحقیقات و اطلاعات لازم بین شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشته می‌شود.

جهان پناه با بیان اینکه تعداد مقالاتی که به کنفرانس ارسال شده 374 مقاله بوده است، خاطرنشان کرد:  از این تعداد مقاله 313 مقاله پذیرفته شده که  73 مورد برای سخنرانی و ارائه شفاهی و همچنین 240 مورد به صورت پوستر است.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی کرج برگزار اپتیک و فوتونیک فوتونیک ایران بین المللی جهان پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • لحظه هدف قرار گرفتن کشتی (CYCLADES) که مقصدش اسرائیل بود توسط پهپاد انتحاری صماد 1 حوثی‌ها از دید اپتیک پهپاد (فیلم)
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟