Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان کاپیتان تیم والیبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: امسال در لیگ برتر بانوان تیم ضعیفی نداریم، به‌جز دو تیم افق قم و اطلس که به تازگی به جمع لیگ برتر اضافه شدند و این نتایج از آن‌ها طبیعی است، اما با گذشت زمان با تمرین به سطح کیفی خوبی در آینده خواهند رسید.

فرانک بابلیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به نسبت سال‌های گذشته به‌جز تیم سایپا بازیکنان در تیم‌ها پخش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم سایپا به دلیل بودجه مالی که داشت، اکثر ملی‌پوشان را به خدمت گرفت. سایپا مجدداً بعد از ۹ سال و با ترکیبی متفاوت از قبل در لیگ برتر امسال ظاهر شد.

وی در خصوص تیم ذوب‌آهن افزود: امسال، ذوب‌آهن جوان‌گرایی و بومی‌گرایی را هدف قرار داده؛ فارغ از نتیجه‌ای که در لیگ به دست آورد. چون هدف فریبا صادقی بیش از قهرمانی در یک لیگ است و بیشتر به آینده والیبال ذوب‌آهن، اصفهان و در نتیجه ایران می‌اندیشد.

جوانان تیم جواب اعتماد سرمربی را به‌خوبی داده‌اند

وی در ارتباط با برگزاری مسابقات به‌ صورت پلی‌آف گفت: موافق برگزاری پلی‌آف هستم. اما موضوعی که تیم‌ها را دچار آشفتگی می‌کند، فشردگی مسابقات در روزهای دوشنبه و پنجشنبه است. این اتفاق آسیب‌دیدگی‌ها را افزایش می‌دهد. تیم‌ها مرتب در سفر هستند و این موضوع عملکرد یک تیم را کاهش می‌دهد.

ملی‌پوش سابق والیبال بانوان خاطرنشان کرد: با توجه به بالا بودن تعداد تیم‌ها در لیگ امسال و در پیش بودن پلی‌آف، اگر تیم‌ها را در دو گروه تقسیم‌بندی می‌کردند، نیاز به این‌همه بازی دوره‌ای نبود. حتی اگر لیگ بانوان زودتر شروع شود، قطعاً با یک بازی در هفته هم می‌شود آن را اجرا کرد. متاسفانه امسال هم لیگ مانند سال‌های گذشته استارت خورد.

بابلیان در خصوص شکست تیمش در بازی با سایپا و باریج اسانس، اظهار کرد: روز، روز ذوب‌آهن نبود. چون ما هفته تمرینی خوبی را سپری کرده بودیم و عملکرد بالایی در اجرا داشتیم. روز قبل از مسابقه متاسفانه دریافت‌کننده اول تیم (فرزانه زارعی) از ناحیه زانو دچار آسیب شد و بازیکنان از لحاظ روحی دچار شوک شدند، چون زارعی در دریافت‌ها واقعاً به تیم کمک شایانی می‌کرد. جز این من معتقدم که روز بازی با باریج اسانس هر بازیکن در بهترین روز خودش قرار نداشت و در مجموع روز خوب ذوب‌آهن نبود. در مقابل بازیکنان باریج اسانس پس از یک اعزام برون‌مرزی با تیم ملی آمادگی بدنی فوق‌العاده بالایی داشتند که منجر به اجرای صحیح تاکتیک‌های مورد انتظار مربی می‌شد. اما در بازی با سایپا واقعاً تیم عالی بود و بازی نفس‌گیری را شاهد بودیم.

کاپیتان والیبال ذوب‌آهن درباره حضورش در تیم ملی گفت: در سال ۱۳۹۶ پس از بازگشت از بازی‌های آسیایی از تیم ملی به‌صورت رسمی خداحافظی کردم. امسال آقای مهرگان مرا به تیم ملی فراخواند؛ اما من به صادقی که به‌عنوان مربی تیم ملی حضور داشتند، گفتم من حرف خودم را نقض نمی‌کنم و پس از خداحافظی دوباره به تیم ملی باز نمی‌گردم. با تمام این تفاسیر من قلبا تیم ملی را دوست دارم و اگر حجم کاری (با توجه به اینکه کارمند شهرداری هستم) و زندگی متاهلی و عدم توانایی زمانی در حضور شش‌ماهه در اردوهای ملی مرا مجبور به خداحافظی نمی‌کرد، دوست داشتم همچنان در خدمت تیم ملی ایران باشم.

ملی‌پوش سابق تیم ملی والیبال بانوان ادامه داد: در ابتدای لیگ امسال پدرم را از دست دادم و ضربه روحی بزرگی به من وارد شد؛ آن‌قدر بزرگ که هنوز هم نمی‌توانم آن‌طور که باید در تمریناتم تمرکز داشته باشم، اما موضوعی که مرا وادار به ادامه می‌کند انتظاراتی است که مربیانم و باشگاه ذوب‌آهن از من به‌عنوان یک کاپیتان و مهره اصلی تیم دارند و من باید این انتظارات را برآورده کنم و تمام تلاشم را می‌کنم که بازیکنان دیگر را درگیر حال روحی خود نکنم و محکم رفتار کنم.

بابلیان خاطرنشان کرد: همسرم در تمام شرایط سخت زندگی و فعالیتم در کنارم ایستاده است و از این بابت از او تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر والیبال بانوان تیم ملی والیبال بانوان صادقی سايپا والیبال بانوان ذوب آهن والیبال ذوب آهن باریج اسانس لیگ برتر تیم ملی پلی آف تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم

لژیونر ایرانی این روزها نقش اول لیگ ژاپن را به خود اختصاص داده و با گل‌های پیاپی و جذابش نمایش خیره‌کننده‌ای را به جا گذاشته است.

به گزارش ورزش سه، شهاب زاهدی با جدایی از پرسپولیس در نیم‌فصل به تیم آویسپا فوکوئوکا پیوست و با نمایش درخشانی که از بدو ورود به این تیم ژاپنی تا همین هفته از خود در جی لیگ نشان داده حسابی هواداران پرسپولیس را حسرت به دل کرده است چرا که زمانیکه این مهاجم در پرسپولیس حضور داشت هواداران از عملکرد این بازیکن در خط حمله خیلی راضی نبودند اما حالا درخشش زاهدی در ژاپن تامل‌برانگیز شده است.

زاهدی که به واسطه گل‌های پیاپی خود در جی لیگ در صدر اخبار ورزشی ایران و ژاپن قرار دارد در بازی آخر از داخل نیمه خودی گلی ۷۰ متری به ثمر رساند و تا یکی از شانس‌های پوشکاش باشد.

گزیده صحبت‌های شهاب زاهدی را با ورزش سه درخصوص گل استثنایی و شرایط این بازیکن در جی لیگ را در زیر بخوانید:

{تعداد گل کم در پرسپولیس} اگر تعداد کمی گل در پرسپولیس زدم به عوامل زیادی بستگی داشت. کدام مهاجم دوست نداشته برای تیمی که در آن از بچگی رشد کرده گلزنی کند اما به یک‌سری فاکتورها بستگی دارد. مسائل سخت‌ابزاری خیلی تاثیرگذار است. شما باید در شرایط خوبی تمرین کنید و در ایران شرایط متفاوت است. {دلیل انتخاب آویسپا فوکوئوکا} دلیل انتخابم چیزی جز پیشرفت نبوده و خدا را شکر که در چند هفته‌ اخیر نشانه‌هایی داشته و نیت من مشخص شده. متوجه شدم، از زمان حضورم در اوکراین که شاید چهار سال باشد، این تیم مرا رصد می‌کرد اما هیچ وقت شرایط فراهم نشد. دلیل آن هم این بوده که هیچ وقت گزینه اول آنها نبودم و روی من به‌عنوان گزینه دوم نظر داشتند. اما اکنون شرایط فراهم شده و وقتی آمدم آنها هم گفتند چند سالی است که عملکردت را دنبال می‌کنیم و امسال این شرایط رقم خورد. {هماهنگی سریع با تیم ژاپنی} از نظر نوع بازی اولین تیمی که در اوکراین بازی کردم با شکل کنونی این تیم شباهت زیادی داشت و متکی به کار تیمی بودند و اینطور نبود که به ستاره اتکا کنند. من از قبل آشنایی نسبت به این سیستم داشتم و آن تجربه به من کمک کرد. {انتقاد هواداران پرسپولیس} انتقادات هم تا حدی غیر منطقی است و قطعا عملکرد خوبی داشتم که پیشنهاد به دست آوردم. من همیشه برای هواداران پرسپولیس احترام قائل هستم چون خودم را جزئی از این تیم و هواداران می‌دانم و در تمام دقایق که افتخار حضور در این تیم را داشتم سعی کردم بهترین اتفاق را شکل دهم تا موجب خوشحالی آنها شوم. {شانس قهرمانی پرسپولیس} قطعا امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و شاهد این باشیم که جشن قهرمانی به رنگ قرمز شکل بگیرد. {آرزو برای عیسی} امیدوارم در بازی با نساجی هم همه بچه‌ها و خصوصا عیسی موفق باشد. عیسی شرایط خوبی دارد و با توجه به پستی که دارد مسلما انتظارات از او بالاست و قلبا برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتواند به تیم کمک کند و باعث بردهای پیاپی تا قهرمانی شود. {سهیم بودن در قهرمانی احتمالی پرسپولیس} الان عضو تیم آویسپا فوکوئوکا هستم اما اینکه هواداران پرسپولیس خوشحال شوند برایم با ارزش‌ترین چیز است و قطعا هیچ لذتی بالاتر از این نیست که پرچم پرسپولیس بالاتر از همه پرچم‌ها قرار بگیرد. {گل پوشکاشی} قبل از اینکه در آن موقعیت قرار بگیرم باور کنید به آن فکر کرده بودم. چون تیم حریف مالکیت بیشتری داشت و بارها به دروازه‌بان آنها نگاه کرده بودم که به واسطه جلو آمدن تیمش، از دروازه فاصله زیادی گرفته بود. پنج دقیق قبل از گلی که زده بودم تمام این اتفاقات را در ذهنم مرور کرده بودم و خوشحالم که توانستم آنها را به نتیجه برسانم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • خداحافظی احساسی: دیوار زرد اشک رویس را در آورد
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند