Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۹ با اشاره به افتتاح ۸۵ پروژه در سطح منطقه ۹ ظرف دو سال گذشته از تکمیل ۴۳ پروژه دیگر تا نیمه نخست سال آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، مفاخریان در مراسم بهره برداری از زیرگذر استاد معین با تاکید بر اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های موثر شهر تهران بوده است، افزود: زیرگذر استاد معین با نگاه مثبت شهردار تهران و از زمانی که در معاونت فنی و عمرانی حضور داشتند پس از یک توقف بار دیگر در دستور کار قرار گرفت و امروز به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میدان فتح نیز یکی دیگر از پروژه‌هایی بود که مورد تاکید شهردار تهران بوده که خوشبختانه این پروژه نیز به اتمام رسیده و تا کنون ۸۵ پروژه در سطح منطقه ۹ ظرف دو سال گذشته به بهره برداری رسیده است و ۴۳ پروژه دیگر در دست اجراست که امیدواریم تا نیمه نخست سال آینده به اتمام برسد.

وی تاکید کرد: توجه به رویکرد انسان محور و پیاده محوری در زیرگذر استاد معین به خوبی مورد توجه قرار گرفته و مهندسی و پیاده محوری در این زیرگذر در کنار یکدیگر قرار گرفتند.

شهردار منطقه ۹ ضمن قدردانی از بخش‌های مختلفی از جمله قرارگاه خاتم الانبیاء و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران که برای این پروژه زحمات بسیاری کشیده‌اند، افزود: امیدواریم بخش جنوبی این گذرگاه که از داخل پادگان جی عبور می‌کند و با توافق نهایی که با وزارت دفاع و ارتش انجام شده، در اولین فرصت محقق شود. این مجموعه به خیابان جی و پس از آن به بزرگراه فتح متصل می‌شود تا گره ترافیکی دیگری در منطقه باز شود.

وی ادامه داد: در مورد شرایط ترافیکی محله استاد معین موضوعاتی که شهروندان داشته‌اند منتقل شده و کارشناسی و مطالعات آن در دستور کار است. بخش پیاده راه این پروژه نیز نیازمند رسیدگی است و قطعا نظرات اهالی نیز در این مطالعات مد نظر قرار می‌گیرد. لذا این اطمینان را می‌دهم شهردار تهران و اعضای شورای شهر نگاه ویژه‌ای به نیازهای مردم محلی خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، در بخش دیگری از این مراسم مسعود فرشا از شورایاران محله استاد معین در تشریح اعتراض شهروندان این محله در بهره برداری از این زیرگذر گفت: پنج سال آلودگی، ترافیک و آسیب این پروژه برای محله ما بود. تا پریروز قرار بود این زیرگذر به صورت دو طرفه افتتاح شود اما امروز یکطرفه افتتاح شد و این ظلم به مردم منطقه است.

وی افزود: کسی که می‌خواهد از جنوب به شمال خیابان استاد معین تردد کند باید از خیابان‌های آیت الله سعیدی و بزرگراه یادگار امام استفاده کند. این در حالیست که بار ترافیکی جنوب به شمال بیشتر است. چطور در مورد این پروژه مطالعه شده در شرایطی که حتی یک جلسه از من به عنوان نماینده مردم  دعوت نشده و نظری نخواسته‌اند. مردم محله درخواست می‌کنند که این زیرگذر به صورت دو طرفه مورد بهر برداری قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهردار منطقه 9 شهرداري تهران تا نیمه نخست سال آینده زیرگذر استاد معین بهره برداری شهردار تهران ۴۳ پروژه منطقه ۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از بهره‌برداری عملیات احداث پل روستای سوخته کلا پس از وقفه طولانی درآینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با عزم راسخ راهداران بعد از حدود ۱۰ سال صبوری قائمشهری‌ها پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: با تلاش‌های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل سوخته کلاسالیان سال راکد بود و حدود ۲ سال قبل پروژه نیمه کاره از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذار گردید در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

جهانیان با بیان اینکه اتمام این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی ۳۰ روستای همجواردهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت، گفت: با افتتاح این پروژه تردد بیش از ۴۰ هزار جمعیت ۳۰ روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

او با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستا‌ها از اولویت‌های دولت مردمی است، افزود: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیاز‌های اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می‌باشد.

جهانیان گفت: طی یک سال گذشته ده‌ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود ازجمله پل اروست شهرستان ساری، امیر ده وگردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال