Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکشنبه سیزدهم بهمن ماه مصادف با دومین روز از چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طرح ها و پروژه های دهه مبارک فجر با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد و مدیران دیگر دستگاهها افتتاح شد.

به گزارش برنا،افتتاح مهد کودک تحت نظارت اداره بهزیستی ویژه عموم،افتتاح ۱۱ پروژه مخابراتی و توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعتبار نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال بصورت نمادین در روستای ایران آباد و اجرای ۸۰ کیلومتر فیبر نوری طی روزهای آتی، برگزاری اولین همایش بانوان خیر در شهرستان پارس آباد با هدف آزادسازی بانوان زندانی و محکومین مالی و جرایم غیرعمد، برگزاری چهاردهمین مرحله میز خدمت  در محله بیوک خانلو با هدف بررسی مشکلات محله بیوک خانلو از جمله برنامه های دومین روز دهه مبارک فجر در شهرستان پارس آباد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان پارس آباد در مراسم میز خدمت با بیان اینکه این چهاردهمین میز خدمت در محلات و روستاهای شهرستان پارس آباد است، گفت: فلسفه وجودی تمامی ادارات و نهادها و دستگاههای اجرایی خدمت به مردم است و این که همه ما آزادانه مسائل خود را بیان میکنیم و مسئولان پیگیر و پاسخگو و در محضر ملت  حاضر هستند از برکات بزرگ این نظام است که آن را شاکریم.

فرماندار پارس آباد با اشاره به مشکلات بیان شده بر حل این مشکلات در حوزه کشاورزی ، آب ، آسفالت، فاضلاب، بهداشت، درمان ، ورزش و جوانان تاکید کرد و گفت: انتظار داریم قول ها عملیاتی و به اطلاع مردم شریف منطقه رسانده شود.

حاجی پور حضور مردم را در تمامی عرصه های سیاسی  مثال زدنی عنوان کرد و گفت: دو رویداد بزرگ در پیش روی ملت ایران است و همه با هم با حضوری پر شور باری دیگر حمایت یکپارچه و انسجام  ملی را به معرض نمایش بگذاریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح پارس آبادمغان فرماندار پارس آباد مغان پارس آباد دهه فجر ۹۸ شهرستان پارس آباد دهه مبارک فجر دومین روز میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

محسن داوری فرماندار مشهد گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در بینالود اختصاص یافته که ۱۰۰ قطعه زمین از این تعداد برای طرح جوانی جمعیت امروز میان خانواده‌های واجد شرایط دارای چهار فرزند قرعه کشی شد.

او افزود: پارسال نیز بیش از ۶۰۰ قطعه زمین به طرح نهضت ملی مسکن شهر ملک آباد اختصاص یافت و به متقاضیان واگذار شد که متاسفانه هنوز ۳۶۰ متقاضی پی ریزی یا همان فونداسیون این واحد‌ها را آغاز نکرده اند.

فرماندار مشهد ادامه داد: طی ۲۳ سال گذشته متاسفانه زمین در شهر ملک آباد برای طرح‌های مسکن دولت‌های گذشته تامین نشده بود که با اهتمام ویژه این دولت ۲۳ هکتار زمین در قالب ۲ پهنه به محدوده شهر ملک آباد الحاق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز