Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-02@02:38:55 GMT

جلسه بی نتیجه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پایان یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۵۸۰۴

خرداد: جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد اما نام سرمربی تیم ملی مشخص نشده است.

به گزارش خرداد به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز با حضور حیدر بهاروند، محمود اسلامیان، عبدالکاظم طالقانی، هدایت ممبینی، محمود شیعی، فریدون اصفهانیان، لیلا صوفی‌زاده و ابراهیم شکوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره این نشست گفت: جلسه امروز به صورت کلی درباره موضوعات مختلف و بررسی مباحث پیش‌رو بود. در باب موضوع سرمربی تیم ملی، آقای بهاروند گزارشی از آخرین وضعیت مربوط به انتخاب سرمربی تیم ملی، واپسین رایزنی‌های مربوطه را به اعضا ارائه کرد. بر این اساس، مقرر شد با نهایی شدن فرآیند انتخاب، به زودی جمع‌بندی قطعی و نهایی درباره سرمربی تیم ملی انجام شود و مباحث مربوطه بلافاصله به اطلاع عموم برسد.

وی افزود: از سوی دیگر، مباحث مربوط به برگزاری مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون فوتبال در مورخ، 25 اسفندماه سال جاری هم در نشست فوق مورد تبادل نظر قرار گرفت. بدین ترتیب، اطلاعیه‌های آتی درباره مباحث مربوط به انتخابات متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

علوی تصریح کرد: در این جلسه همچنین، شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گزارشی درباره اقدامات انجام گرفته پیرامون موضوع میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را ارائه کرد.

برچسب ها: سرمربی تیم ملی ، فوتبال ، فدراسیون

منبع: خرداد

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی فوتبال فدراسیون رئیسه فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی مباحث مربوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

سرمربی فولاد خوزستان به دلیل اظهارات خود بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز چهارشنبه در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال میهمان آلومینیوم اراک بود که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند، شورای امنیت وسط بیاید!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم