Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:56:08 GMT

تصادف در فارس ۴ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۶۲۴۳

تصادف در فارس ۴ کشته برجای گذاشت

ایسنا/فارس معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از وقوع ۲ حادثه رانندگی در این استان طی روز گذشته خبر داد که براثر آنها ۴ نفر کشته شدند.

سرهنگ کاووس محمدی گفت: در حادثه رانندگی که در محور فیروزآباد- جم حادث شد، براثر واژگونی یک دستگاه کامیون، هر ۲ سرنشین این خودرو در دم جان باختند.

او با بیان اینکه کامیون یاد شده حامل سقف کاذب بود، گفت: کارشناس پلیس علت این حادثه را تخطئی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندهی انتظامی استان فارس همچنین از وقوع یک فقره تصادف در محور فسا- استهبان خبر داد و گفت: برخورد یکدستگاه پژو ۴۰۵ با ۵ سرنشین و یکدستگاه کامیون، ۲ نفر در دم جان باختند.

محمدی با بیان اینکه سه سرنشین دیگر خودروی سواری مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند، گفت: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را حرکت خلاف جهت از سوی راننده کامیون اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تصادف استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

سرهنگ سید رضا اسدنژاد افزود: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی بیان کرد: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

اسدنژاد افزود: در مجموع دیروز مرتکبان ۱۳ هزار و ۶۶۵ فقره تخلف راهور در شهرهای خراسان رضوی جریمه شدند.

 

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب