Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:32:16 GMT

شب‌شعر جلوه فجر سلیمانی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۶۴۸۲

شب‌شعر جلوه فجر سلیمانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شب‌شعر «جلوه فجر سلیمانی» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی،‌ روز پنجشنبه ۱۷ بهمن در مجموعه فرهنگی «سرچشمه» برگزار می‌شود.

در این برنامه، شاعرانی چون سعید بیابانکی، علی محمد مؤدب، احمد بابایی، سید حسین متولیان، هادی جان فدا، نغمه مستشار نظامی و فاطمه افشاریان به شعرخوانی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای برنامه مذکور هم به‌عهده فاطمه محمدی است.

عصر شعر «جلوه فجر سلیمانی» روز پنج‌شنبه ۱۷ بهمن از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هفتم (سرچشمه) واقع در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، کوچه شهید صیرفی پور برگزار خواهد شد.

کد خبر 4843145 حمید نورشمسی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه شعر شب شعر رایزنی فرهنگی کتاب و کتابخوانی ترجمه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گردشگری میراث فرهنگی جشنواره شعر فجر ادبیات نمایشگاه کتاب تهران بازار نشر انتشارات ققنوس جایزه کتاب سال ادبیات کودک و نوجوان ادبیات جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان این در حالیست که خانه بهداشت روستا از آبها نمونه گیری کرده و به مرکز بهداشت گزارش داده است.
این روستا با ۳ هزار و ۳۰۰ نفر جمعیت ۱۰ و نیم لیتر بر ثانیه نیاز آبی دارد در حالی که از دو چاه آب روستا حداقل ۱۵ لیتر بر ثانیه آب برداشت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق