Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام بیگی گفت: ۵۶ عنوان برنامه با محوریت اعضای این کانون‌ها همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان تمهید شده که تا ۲۲ بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام اباذر بیگی روز دوشنبه در گفت و گویی با خبرنگاران افزود: اجرای طرح «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» و آشنایی نوجوانان با کانون‌های مساجد، محافل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدای انقلاب، مسابقات قرآنی در کانون‌های روستایی و عشایری، مولودی‌خوانی در مناطق اهل سنت، برپایی نمایشگاه خوشنویسی «جاء الحق» در تکاب، تجلیل از ۴۰ خانواده شهدای انقلاب و مدافع حرم و ۴۱ غنچه باغ انقلاب، اجرای طرح «ماشین انقلاب» با هدف آشنایی نسل چهارم با آرمان‌های انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت مجازی با عنوان «ایران بیست» در سایت بچه‌های مسجد و برگزاری مسابقه فرهنگی «یاران انقلاب» از جمله این برنامه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسوول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به راه‌اندازی ۴۱ کانون جدید به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری سردار شهید سلیمانی در مسجد بازارباش ارومیه از جمله این کانون‌هاست.

 

وی همچنین از اجرای طرح موسوم به «فهما» در آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر کشور خبر داد و بیان کرد: در قالب این طرح، اعضای کانون در بخش‌های قرآن و عترت، شبکه‌سازی، کتاب و کتابخوانی، هنر، ایده‌های نوین، خلاقیت‌های نوآورانه، رویدادها و مناسبت‌ها و اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کنند.

 

وی  ادامه داد: حدود ۱۰۰ درصد کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد استان در طرح «فهما» فعال بوده و اقدام به تولید خدمات علمی، دینی، قرآنی، فرهنگی، هنری، ورزشی و دیجیتال می‌کند.

 

به گزارش ایرنا، در حال حاضر بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان‌غربی وجود دارد که بیشترین آنها در شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب و خوی فعال است.

 

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ۱۸ اسفند ۱۳۷۲ طبق مصوبه شورای انقلاب فرهنگی ایجاد شده و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی دهه فجر نماز جمعه اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی انقلاب اسلامی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده‌ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه‌ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور