Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این دیدار به دلیل حاضر نشدن تیم دشتستان بوشهر در شهر ارومیه از سوی مسوولان برگزار کننده و سازمان لیگ لغو شد و برگزار نمی‌شود.

نتیجه فنی این دیدار طی روزهای آینده توسط سازمان لیگ به مسوولان هر ۲ تیم اعلام می‌شود و در صورت برد فنی، تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه پانزدهمین پیروزی خود را رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه جمعه گذشته در هفته پانزدهم لیگ دسته یک کشور در دیداری خانگی با نتیجه سه بر یک مقابل شهرداری کرج به برتری رسید.

شاگردان ساسان خداپرست در تیم شهرداری جوان ارومیه با کسب این پیروزی چهاردهمین برد خود را رقم زدند و همچنان در صدر جدول رده بندی گروه ۲ قرار دارند.

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در فاصله چهار هفته مانده تا پایان دور مقدماتی لیگ دسته یک کشور به عنوان صدرنشین گروه ۲ صعود خود به مرحله پلی‌آف را مسجل کرده‌است.

امسال تیم شهرداری جوان ارومیه با ترکیب بومی و جوان و با هدایت ساسان خداپرست (کاپیتان اسبق تیم ملی) در کوران رقابت‌های دسته یک کشور حضور یافته‌است.

بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی دسته یک کشور «یادواره سپهبد شهید قاسم سلیمانی» از روز ۲۳ آذر ماه امسال، با حضور ۱۹ تیم در ۲ گروه ۱۰ و ۹ تیمی در شهرهای مختلف کشور آغاز شد و تیم شهرداری جوان ارومیه در گروه ۲ این مسابقات با تیم‌های هوشیار اسپرت تبریز، هورسان رامسر، خوش‌سیمای آمل، ادیما نور، گل‌نقش آران بیدگل، کیمیاگر تهران، نیروی‌زمینی تهران، دشتستان بوشهر و شهرداری کرج هم‌گروه است.

در گروه یک این مسابقات نیز مقاومت تهران، شهرداری قزوین، عقاب تهران، صنعت‌فرش اصفهان، سفیرجوان رامسر، پاس گرگان، شهروند نکا، خاتم جوان اردکان، افق قم باران حضور دارد.

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه از سال ۱۳۹۲ تاکنون به جز سال گذشته در لیگ دسته یک حضور داشته‌است و نادر شهنازی، جاوید محسنی‌نیا، رسول بنایی‌کیا و ساسان خداپرست سرمربیان این تیم بوده‌اند.

تیم والیبال مقاومت مهاباد دیگر نماینده آذربایجان‌غربی نیز طی چندین سال گذشته در لیگ دسته کشور حضور داشت اما امسال به دلیل نداشتن اسپانسر در این رقابت‌ها حضور نیافت.

رقابت‌های لیگ دسته یک کشور ساعت ۱۵ روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته برگزار می‌شود و روز دوشنبه ۲۱ بهمن‌ماه هفته پایانی دور برگشت با ۹ دیدار پیگیری خواهد شد.

در پایان دور مقدماتی، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله پلی آف صعود می‌کنند و از گروه ۹ تیمی، دو تیم آخر و از گروه ۱۰ تیمی، سه تیم آخر به رقابت های دسته دوم نزول می‌کنند.

مرحله اول پلی‌آف لیگ دسته یک مردان روزهای جمعه ۲۵ و دوشنبه ۲۸ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد و در صورت نیاز به بازی سوم، دوشنبه پنجم اسفندماه انجام می‌شود.

همچنین مرحله دوم پلی‌آف روزهای جمعه نهم و دوشنبه ۱۲ اسفندماه برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، روز جمعه ۱۶ اسفندماه بازی‌ها برگزار خواهد شد.

مرحله سوم پلی‌آف نیز در روزهای دوشنبه ۱۹ و جمعه ۲۳ اسفندماه برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم برای معرفی قهرمان لیگ دسته یک، این مسابقه روز دوشنبه ۲۶ اسفندماه برگزار می‌شود

برچسب‌ها آذربایجان غربی فدراسیون والیبال ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی فدراسیون والیبال ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه آذربایجان غربی فدراسیون والیبال ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه تیم شهرداری جوان ارومیه اسفندماه برگزار می شود صورت نیاز لیگ دسته یک کشور شود و در صورت برگزار می شود ساسان خداپرست دشتستان بوشهر خواهد شد رقابت ها گروه ۲ پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر شنبه در نشست تبیینی طرح تکام «توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه» بیان کرد: توسعه اشتغال روستایی را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اگر طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان با جدیت دنبال شود تحول در حوزه روستایی به ویژه در اشتغال و اقتصاد روستایی رخ می‌دهد و به عبارتی تبلور مردمی سازی اقتصاد روستا است.

وی اضافه کرد: تجربه‌های خوب دهیاران در این حوزه به اشتراک گذاشته شود و تلاش شود تا سند توسعه هر روستا بر پایه الگوی مردمی تدوین و عملیاتی شود.

کد خبر 6089974

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • فیلم| غرق شدن دو جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه + فیلم