Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان پدر «حافظ قشقایی» وزنه بردار سبک وزن ایرانی گفت: به عنوان یک پدر اول خدا را شاکرم و اطمینان دارم حافظ را در آینده بر روی سکوهای بالاتر می بینم.

کاکا مراد قشقایی، پدر حافظ قشقایی که در کنار وی در سکوی تماشاگران حضور دارد، در گفت وگو با ایسنا ضمن ابراز خوشحالی از افتخار آفرینی فرزندش گفت: حافظ با وجود امکانات محدود در شهری کوچک از گیلان غرب، با علاقه ای که به وزنه برداری دارد، توانست با تلاش خود به این مرحله برسد و پیش از این هم در مسابقات جهانی مدال نقره را کسب کرده و در این مسابقات هم با اختلاف 23 کیلوگرم از نفر دوم قهرمان شد، به عنوان یک پدر اول خدا را شاکرم و اطمینان دارم حافظ را در آینده بر روی سکوهای بالاتر می بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حافظ قشقایی نیز به ایسنا در خصوص تجربه حضور خود در این دوره از مسابقات، اظهار کرد: خدا را شاکرم که توانستم در مسابقات جام فجر که در کیفیت بالای جهانی برگزار می شود، در دسته 61 موفق به کسب سه مدال طلا شوم.

وی با اشاره به نخستین تجربه خود در مسابقات جام فجر، افزود: این رویداد دومین تجربه بین المللی من پس از مسابقات جهانی تایلند است.

قشقایی گفت: با توجه به اینکه در شش ماه نخست مسابقات انتخابی المپیک حضور نداشتم شرایط حضور در المپیک را ندارم اما برای دیگر وزنه برداران کشورمان کیانوش رستمی، سهراب مرادی، علی هاشمی و علی داوودی که در مسابقات حضور دارند، آرزوی موفقیت دارم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هدف و تمرکز مسابقات قهرمانی آسیاست که وزنه برداران ما انشااله بهترین رکوردها را ثبت کنند و برای کشورمان افتخار آفرین باشند.

به گزارش ایسنا؛ حافظ قشقایی در دسته 61 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای پنجمین دوره مسابقات جام فجر وزنه برداری شد و رکورد ۱۲۰ یک ضرب،۱۶۰ دوضرب و مجموع ۲۸۰ کیلوگرم را به ثبت رساند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی وزنه برداري حافظ قشقایی مسابقات جام فجر اطمینان دارم خدا را شاکرم حافظ قشقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد به سکوهای داخلی در گرو حفاظت از داده های شخصی کاربران

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکوهای داخلی و موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است.

وی افزود: از اعضای کمیسیون حقوقی که با حضور کامل در جلسات فشرده، سند را بررسی و تصویب نمودند تشکر می‌کنم.

زارع پور در پایان گفت: این حرکت با فتوای محکم رهبر انقلاب آغاز و باهمت دولت و پیگیری مجلس به نتیجه خواهد رسید.

کد خبر 6096805 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • اعتماد به سکوهای داخلی در گرو حفاظت از داده های شخصی کاربران
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی