Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد ابوالقاسمی فر شامگاه دوشنبه در نشست خبری کارگروه سلامت و آموزش پزشکی شهرستان شاهرود در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، درخصوص موضوع مرگ مادر باردار در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) وابسته به این دانشگاه اظهار داشت: کمبود تجهیزات و مسائل دیگری همچون نبود پلاسما در بیمارستان در این موضوع مطرح نیست.

وی با بیان اینکه این بانوی باردار دوشنبه شب گذشته به بیمارستان مراجعه کرد و توسط پزشک معالج بستری شد، افزود: پس از زایمان و تولد نوزاد، مادر دچار خونریزی شد و در نهایت فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با اشاره به ارایه گزارش موضوع در مهلت قانونی به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، یادآور شد: از صبح سه‌شنبه نشست هایی پیرامون بررسی این موضوع برگزار شد و گزارش پس از تکمیل مستندات به دادستانی ارسال می شود. 

ابوالقاسمی فر اضافه کرد: گزارش اولیه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به فرمانداری فرستاده شده و هنوز به بیمارستان اعلام نشده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در این نشست درباره این موضوع ابراز کرد: بهتر است بررسی دقیق این پرونده شتابزده  انجام نشود تا شاهد تأثیرات منفی نباشیم.

حسین شیبانی در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره بانوی باردار دیگری که حدود سه ماه پیش در این بیمارستان در زمان سزارین دچار کاهش شدید هوشیاری شد، بیان کرد: این خانم هنوز در قید حیات است و در این موضوع قصور پزشکی به این شکل نبوده است، اما  خطای پزشکی در بهترین مراکز درمانی دنیا نیز پذیرفته است.

برچسب‌ها شاهرود دانشگاه های علوم پزشکی مرگ و میر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود دانشگاه های علوم پزشکی مرگ و میر شاهرود دانشگاه های علوم پزشکی مرگ و میر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند