Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های بانوان گیلانی در رشت گفت: شاخص‌های عدالت جنسیتی در ۸ محور در ستاد ملی زنان و خانواده تصویب و به استانداری‌های کشور با ۱۷۹ شاخص ابلاغ شده است.

او، در جمع زنان سرپرست خانوار گیلان با بیان اینکه در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مهمترین مسئله تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب و کارآمدی نظام در دستیابی به این اهداف است، افزود: امروز با ایجاد رضایت، اشتغالزایی، پایبندی به آرمان‌ها و تعهدی که در قبال خون شهدا داریم باید رو به جلو حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده، با اشاره به اینکه یکی از اهداف و آرمان‌های همه آحاد مردم در دوران انقلاب مسئله تحقق عدالت است، افزود: عدالت ابعاد متنوعی شامل عدالت در عرصه سیاسی، اجتماعی اقتصادی و به ویژه عدالت جنسیتی و برقراری تعادل بین نقش‌های فردی و اجتماعی و نقش‌های خانوادگی زنان است که منجر به برقراری تعادل در جامعه می‌شود.

حسین نحوی نژاد، مدیرکل بهزیستی گیلان در آیین آغاز به کار نمایشگاه عرضه توانمندی‌های بانوان گیلانی گفت: این نمایشگاه با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و بهزیستی استان در قالب ۳۰غرفه، تولیدات و دست ساخته‌های زنان تولیدکننده و زنان سرپرست خانوار استان را به نمایش گذاشته است و تا پایان دهه فجر ادامه دارد.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر دهه فجر انقلاب اسلامی امور بانوان و خانواده عدالت جنسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: باشکایت تعدادی از زنان کهنسال مبنی بر سرقت طلاجات آنان توسط فردی ناشناس بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به اینکه این سارق با فریب مالباختگان پس از سرقت طلا به سرعت محل را ترک می‌کرد افزود: با شناسایی این سارق، وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.


وی گفت: این متهم سارق به ۱۱فقره سرقت طلا جات از زنان کهنسال و کم توان اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • واکنش رئیس دانشگاه تهران به انحرافات پژوهشی در حوزه زنان در دنیا
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام