Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشیدی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: هم اکنون ۲۰۰ حامی سرپرستی ۸۴۶ یتیم و ۳۲۴ فرزند محسنین را بر عهده دارند و مردم خیر مهاباد تنها با پرداخت مبالغ کم ماهانه می‌توانند حامی کودکان نیازمند و یتیم این شهرستان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: افراد حقیقی یا حقوقی که در این طرح «حامی» نامیده می‌شوند و با مراجعه به کمیته امداد امام (ره) یا درگاه‌های الکترونیک و تکمیل فرم اعلام همکاری، آمادگی خود را برای تحت حمایت گرفتن یک یا چند کودک یتیم اعلام می‌کنند.

رشیدی اضافه کرد: علاوه بر کمک‌های مالی، برخی از حامیان در خصوص کمک‌های تحصیلی، درمانی و جهیزیه ایتام و فرزندان محسنین نیز با کمیته امداد مشارکت می‌کنند.

رشیدی اظهار داشت: طرح اکرام ایتام از سال ۱۳۷۸ به منظور تامین هزینه‌های معیشتی، درمانی، تحصیلی، مسکن و سایر نیاز‌های فرزندان محروم از نعمت پدر به وسیله کمیته امداد اجرا می‌شود.

او بیان کرد: هم اکنون سرانه هر یتیم ماهانه ۳۲۴ هزار تومان و سرانه فرزندان محسنین برای هر نفر ماهانه ۱۲۸ هزار تومان است.

او تصریح کرد: افرادی که قصد حمایت از ایتام و فرزندان محسنین را داشته باشند، می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴، با نحوه حمایت از آنان آشنا شوند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: همچنین حامیان با مراجعه به آدرس اینترنتی Ekram.emdad.ir، از نحوه حمایت از ایتام و فرزندان محسنین اطلاع یابند.

او با دعوت از خیران برای حمایت از ایتام و محسنین، اظهار کرد: خیران با حمایت از ایتام و فرزندان محسنین، علاوه بر خیر دنیوی، در پاداش اخروی این فریضه انسان دوستانه سهیم باشند.

طرح‌های «اکرام ایتام» و «محسنین» از جمله طرح‌هایی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی به نیازمندان اجرا می‌کند.

بیش از یک میلیون حامی از سراسر کشور سرپرستی کودکان یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) را برعهده گرفته اند و سایه مهربانی خود را بر سر آنان گسترانده‌اند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اکرام ایتام بهزستی حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند