Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز پانزدهم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری سارقان "ای سی یو" خودرو‌های ۲۰۶ در اصفهان سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت "ای سی یو"خودروی پژو ۲۰۶ وی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه در جریان تحقیقات چندین نفر دیگر نیز با همین موضوع اعلام شکایت کردند افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و استفاده از اقدامات تخصصی سرانجام موفق شدند یکی از سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان اظهار داشت: متهم پس از دستگیری در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به ۴۰ فقره سرقت "ای سی یو" خودرو‌های پژو ۲۰۶ با همدستی فردی دیگر و فروش اموال به یک مالخر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: طی ۲ عملیات جداگانه، دیگر سارق و مالخر "ای سی یو"‌های سرقتی نیز دستگیر و همه متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه سهل انگاری و عدم رعایت اصول ایمنی در نگهداری اموال یکی از مهمترین عوامل موفقیت سارقان به شمار می‌آید اظهار داشت: به شهروندان توصیه می‌کنیم با نصب تجهیزات ضد سرقت، نظیر دزد گیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان و پدال، پارک خودرو در پارکینگ‌های مجاز و معتبر و مکان‌های مجهز به دوربین مداربسته و عدم پارک خودرو در مکان‌های خلوت و کم نور فرصت‌های ارتکاب جرم را از سارقان سلب کنند.   پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در برخوار سرهنگ"غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت: در راستای ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر صنوف در سطح شهرستان اجرایی شد.

وی افزود: در این طرح، علاوه بر بازدید از ۳۴ واحد صنفی، ۵ واحد صنفی به علت نداشتن پروانه کسب، عدم رعایت قوانین و مقررات و ضوابط اماکن عمومی و صنفی طبق دستور مقام قضائی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اعلام تداوم و تشدید این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.   توقیف وانت مزدا با ۹ کیلو تریاک در نایین سرهنگ "ایرج کاکاوند" فرمانده انتظامی شهرستان نایین اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه چوپانان حین گشت زنی درسه راهی "اردکان" به یک وانت مزدا مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۹ کیلو و ۷۳۸ گرم تریاک که در اطاق بار وانت جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی واحد صنفی کشف مواد مخدر فرمانده انتظامی شهرستان پلیس آگاهی استان اصفهان ۵ واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: به دنبال افزایش سرقت از خانه‌باغ‌های این شهرستان و شهرستان‌های همجوار مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده در این زمینه ۳ متهم و یک نفر مالخر شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: سارقان در بازجویی خود به ۲۴ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه از خانه‌باغ‌های این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین در ادامه به مردم توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل با ارزش در آنها خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل