Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی نیک فرجام گفت: امروز همزمان با واگذاری ۷ هزار سند املاک علوی در سراسر کشور ۴۰۰ فقره به ارزش ۶۷ میلیارد ریال به مردم شهر جنگل خراسان رضوی واگذار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی نیک فرجام مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان خراسان رضوی صبح امروز در حاشیه مراسم واگذاری ۷ هزار سند املاک علوی که بصورت ویدیو کنفرانس و همزمان با ۵ استان کشور برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی واگذاری رایگان اسناد املاک علوی در سطح استاتها را آعاز کرده و امروز همزمان با سراسر کشور ۷ هزار سند به ارزش یکهزار میلیارد ریال بصورت رایگان به مردم اهدا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سهم استان خراسان رضوی از این واگذاری ها را ۴۰۰ فقره و به ارزش ۶۷ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این اراضی در شهرستان رشتخوار و شهر جنگل واقع شده که بعلاوه آن ۲۱۷ مورد بخشودگی رایگان و همچنین با توافق انجام شده ۳.۳ هکتار واگذاری اراضی در مسیر به شهرداری جنگل شهرستان رشتخوار انجام شده است.

از واگذاری یک حلقه چاه عمیق به کشاورزان این خطه خبر داد و افزود: در ادامه روند واگذاری ها سال آینده ۲ هزار فقره سند به مردم استان خراسان رضوی اهدا خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مستضعفان خراسان رضوی در تشریح چگونگی این اراضی عنوان کرد: این اراضی مربوط به دوران پهلوی است که از مردم گرفته شده و بعد از انقلاب با دستور امام راحل این زمین ها به مردم واگذار و امروز با دستور رییس بنیاد مستضعفان اسناد ان به مردم بصورت رایگان اهدا می شود.

وی گفت: در این واگذاری ها تمام اراضی، اسناد و املاکی که متعلق به مردم است بصورت دقیق بررسی و آنجایی که در زمان طاغوت بصورت عیر قانونی از مردم گرفته شده همراه با سند رایگان بازگردانده می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان میلیارد ریال خراسان رضوی واگذاری ها املاک علوی ۷ هزار سند ۴۰۰ فقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، مهدی دوستی گفت: ۱۶ روستا و ۱۴ پاسگاه مرزی با جمعیت متاثر  هفت هزار و ۲۰۰ نفر درگیر پیامد‌های سیلاب شدند که در حال حاضر مشکل آب شرب این روستا‌ها بصورت موقت برطرف شده است.

به گفته وی اکیپ‌های عملیاتی از مرکز استان و شهر‌های همجوار در کنار اکیپ‌های مستقر در شهرستان زیرکوه در سه شبانه روز به صورت مستمر تلاش کرده و با توجه به خرابی جاده‌های مواصلاتی و خساراتی که برای شبکه برق شهرستان پیش آمد، آبدار شدن روستا‌ها با مشکلاتی همراه شد که با تلاش شبانه روزی همکاران قطع آب روستا‌ها مرتفع شد.

دوستی با بیان اینکه کارشناسان شرکت در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب بصورت دقیق هستند افزود: حدود ۵۰ کیلومتر از خطوط انتقال نیاز به اصلاح خط و تعمیق و تعویض لوله دارند و برآورد خسارت حدود ۵۰ میلیارد تومان است باید برخی از خطوط انتقال آسیب دیده به صورت ویژه اصلاح شود تا در تابستان مشکلی برای تامین آب شهروندان نداشته باشیم.

وی افزود: حساس‌ترین خط آسیب دیده، ۸ کیلومتر لوله ۳۰۰ جی آرپی بمرود_ حاجی آباد است که به صورت کامل از بین رفته است و همچنین خطوط انتقال مجتمع آهنگران هم بصورت جدی آسیب دیده است.

مدیرعامل آبفای استان خراسان جنوبی تاکید کرد: در حال حاضر آب موردنیاز شهروندان تنها از یک خط تامین می شود؛ لذا اصلاح این خطوط قبل از تابستان بسیار حیاتی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد