Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@21:35:03 GMT

چنگ‌اندازی نظامیان آمریکایی بر مناطق جدیدی در سوریه

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۱۲۵۰

چنگ‌اندازی نظامیان آمریکایی بر مناطق جدیدی در سوریه

منابع سوری در حومه الحسکه از تحرکات ارتش تروریستی آمریکا برای چنگ اندازی بر مناطق جدیدی در سوریه با هدف توسعه پایگاههای خود در اطراف تاسیسات نفتی سوریه و سرقت نفت آن خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، منابع رسمی سوری و عشایری در حومه الحسکه از تحرکات ارتش تروریستی آمریکا برای چنگ اندازی بر مناطق جدیدی در سوریه با هدف توسعه پایگاه‌های خود در اطراف تأسیسات نفتی سوریه و سرقت نفت آن خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

آمریکا دو پایگاه خود را در حسکه و دیرالزور گسترش می‌دهد

این منابع بیان کردند: نظامیان آمریکایی به اشغال اراضی کشاورزی شخصی و برخی دیگر که متعلق به دولت سوریه است، با همکاری نیروهای قسد (کردهای مورد حمایت آمریکا) ادامه می‌دهند.

منابع مذکور اینکه شهروندان سوری زمینی به اشغالگران آمریکایی فروخته یا اجاره داده باشند را به شدت تکذیب کردند.

این منابع افزودند: نظامیان آمریکایی در راستای توسعه قلمرو نظامی در پایگاه غیرقانونی القصرک در تل بی‌در شمال حسکه حرکت می‌کنند و اخیراً ۴۵ محموله سلاح سنگین و ادوات زرهی و تجهیزات لجستیکی به منطقه منتقل کرده‌اند.

بامداد روز گذشته نظامیان آمریکایی در اطراف پایگاه‌های خود در میادین نفتی سوریه در حومه حسکه تجهیزات نظامی جدیدی وارد کردند.

خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد: بامداد روز گذشته ارتش آمریکا کاروانی شامل ۵۰ محموله ادوات لجستیکی و خودروهای نظامی از طریق گذرگاه غیرقانونی سیمالکا با عراق به شهر قامشلی منتقل کرده و آنها به غرب حس که منتقل کرده است. آمریکایی‌ها حضور غیرقانونی خود را در میادین نفتی العمر در حومه دیرالزور و پایگاه القصرک در حومه حسکه تقویت کرده‌اند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا عراق ارتش امریکا شهر قامشلی سوریه ارتش آمریکا آمریکا دولت سوریه نظامیان آمریکا بر مناطق جدیدی در سوریه نظامیان آمریکایی نفتی سوریه منتقل کرده چنگ اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان