Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران به جهت موقعیت جغرافیایی ویژه و تنوع آب و هوایی خاصش و همچنین از لحاظ جذابیت‌های طبیعی و جاذبه‌های تاریخی‌ بی‌شمارش پتانسیل فراوانی برای رشد هر چه بیشتر در حوزه گردشگری را دارد.

ایران به جهت موقعیت جغرافیایی ویژه و تنوع آب و هوایی خاصش و همچنین از لحاظ جذابیت‌های طبیعی و جاذبه‌های تاریخی‌ بی‌شمارش پتانسیل فراوانی برای رشد هر چه بیشتر در حوزه گردشگری را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که در چند سال اخیر صنعت توریسم در ایران از توسعه‌ خوبی برخوردار بوده، اما هنوز هم جا برای رشد و پیشرفت دارد. اما متأسفانه برنامه‌ریزی برای سفر تنها محدود به جذابیت‌های گردشگری و وجود مقاصد توریستی نیست. تأمین هزینه‌های سفر مانند هزینه‌های حمل ‌ ونقل و اقامت همیشه محدودیت‌هایی برای مسافران به دنبال داشته و حتی گاهی باعث شده از سفر کردن منصرف شوند.

حالا میهمان شو با فراهم کردن امکان رزرو آنلاین سوئیت و آپارتمان مبله در تمام نقاط کشور، اقامتی امن و ارزان را برای شما فراهم آورده است. میهمان شو در راستای بهبود و مدیریت برنامه‌های سفر، جلوگیری از اتلاف وقت و صرفه‌جویی در هزینه‌های اقامت، تعداد زیادی سوئیت مبله، خانه محلی و اقامتگاه شخصی در شهرهای مختلف برای کاربرانش تدارک دیده است. تا مسافران بتوانند علاوه بر کنترل هزینه‌های سفر در ایام تعطیل با رزرو سوئیت و آپارتمان‌ مبله پیش از سفر زمان را هم به بهترین شکل مدیریت کنند.

همچنین میهمان شو با این کار توانسته دردسرهای حاصل از اجاره حضوری سوئیت، مانند اجاره‌ بهای غیر منطقی در ایام پیک سال، پیدا نکردن اقامتگاه و پر شدن هتل‌ها در تعطیلات، ایمن نبودن بعضی مسافرخانه‌ها و منازل شخصی و راضی شدن به کیفیت پایین در عین پرداخت هزینه‌های بالا را برای مسافران به حداقل برساند. اکنون به لطف این سامانه، رزرو آنلاین سوئیت مبله در اکثر نقاط ایران به خصوص شهرهای گردشگری مانند اجاره سوئیت در اصفهان، مشهد، کرمان و اجاره ویلا در شمال با چند کلیک ساده امکان‌پذیر شده است.

 

با استفاده از میهمان شو شما می‌توانید:


در چارچوب قوانینی محکم برای رعایت حقوق میزبان و مسافر سوئیت اجاره کنید. به صورت رایگان درخواست رزرو دهید و پس از بررسی‌های لازم رزروتان را قطعی کنید. نظرات کاربران قبلی را در مورد کیفیت خدمات و بهداشت اقامتگاه بخوانید و با آگاهی کامل تصمیم بگیرید.
4. عکس‌های کاملی از هر اقامتگاه ببینید و با مطالعه‌ی توضیحات اطلاعات کاملی در مورد امکانات و قوانین سوئیت به دست آورید. برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها از تقویم قیمتی میهمان شو کمک بگیرید و ارزان‌ترین بازه زمانی را برای سفرتان انتخاب کنید. در تمام طول سفر در صورت بروز هرگونه مشکلی از تیم پشتیبانی تلفنی میهمان شو راهنمایی بگیرید.


این موارد که در واقع تنها مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای استفاده از میهمان شو به عنوان یک سایت رزرو آنلاین سوئیت هستند در کنار هم اطمینان خاطری به مسافر می‌دهند؛ که به استفاده از خدمات اینترنتی بیش‌تر از هر زمانی اعتماد کند. میهمان شو با ارائه خدمات باکیفیت اقامتی در شهرهای توریستی و زیارتی توانسته به تنهایی پاسخی برای تقاضا و نیاز مردم به یک سامانه جامع و ایمن برای رزرو اینترنتی سوئیت و آپارتمان مبله در سراسر کشور باشد. مثلاً در حال حاضر میهمان شو با بیش از 60 مورد اقامتگاه خصوصی برای اجاره سوئیت در مشهد مشکلاتی مانند قیمت‌گذاری‌های سلیقه‌ای ، پر بودن مسافرخانه‌ها و هتل‌ها در ایام خاص و سو استفاده‌ی دلالان اجاره سوئیت را تا حدود زیادی کاهش داده است. 

البته میهمان شو نه تنها در کاهش هزینه‌ها و دغدغه‌های مسافران برای اسکان در سفر تأثیرگذار بوده بلکه در این شرایط اقتصادی کشور توانسته است برای خانواده‌های زیادی بیش از 240 منطقه در ایران ایجاد اشتغال و درآمدزایی کند. میهمان شو با فعال کردن امکان رزرو آنلاین در شهرهای شمالی، اجاره روزانه سوئیت در تهران، اجاره سوئیت در کرمان و دیگر شهرهای جنوبی مانند شیراز، هرمزگان، بوشهر و جزایر کیش و قشم روزانه بیش از صدها درخواست رزرو از کاربرانش دریافت می‌کند. حالا به لطف این سامانه رزرو آنلاین سوئیت و خانه محلی خانواده‌های زیادی در مناطق روستایی توانسته‌اند به درآمد ثابتی دست پیدا کنند تا از این طریق برای پرداخت هزینه‌های زندگی‌شان دغدغه‌ی کمتری داشته باشند.

میهمان شو بالاترین کیفیت را در ازای پایین‌ترین قیمت تضمین می‌کند!

میهمان شو فقط خاص رزرو آنلاین سوئیت و آپارتمان مبله نیست. بلکه شما می‌توانید از طریق این سایت برای رزرو انواع اقامتگاه مانند ویلا ساحلی، ویلا لوکس و استخر دار، منزل مبله شخصی، خانه‌های محلی، اقامتگاه‌های بوم گردی و اجاره کلبه جنگلی در مناطق شمالی اقدام کنید. یکی از مزایای مهم میهمان شو گارانتی کمترین قیمت و قوانین آسان برای استرداد و بازگشت وجه است. اطمینان داشته باشید که با انتخاب میهمان شو شما برای بالاترین کیفیت، کمترین قیمت را پرداخت کرده و در صورت پشیمان شدن می‌توانید به راحتی با استرداد رزروتان، پولی که بابت اجاره سوئیت پرداخت کرده بودید را در کمترین زمان ممکن پس بگیرید.

میهمان شو با در دست داشتن طیف وسیعی از سوئیت و ویلا در سراسر کشور توانسته با حذف واسطه‌ها در اجاره سوئیت مبله به صورت مستقیم مسافران را به صاحبان ویلا و خانه‌ها ارجاع دهد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: گردشگری میهمان شو ایران سوئیت و آپارتمان مبله اجاره سوئیت میهمان شو سوئیت مبله ترین قیمت هزینه ها برای رشد خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست

همشهری: مجموعه سعدآباد که در گذشته اقامتگاه ییلاقی شاهان قاجار و پهلوی بوده، با سبک‌های معماری متفاوت از سنتی تا مدرن اروپایی و موزه‌های متنوع، در شمالی‌ترین قسمت شهر و در جوار کوهپایه‌های توچال و طبیعت سرسبز دربند قرار دارد. بجز تماشای موزه‌ها، کاخ ها و کوشک‌های تاریخی که در این مجموعه است، قدم زدن در میان باغی پردار و درخت و طبیعت زیبای سعدآباد هم خالی از لطف نیست.

جذابیت‌ها

- به‌دلیل همجواری با کوه‌های البرز و گلابدره حتی در فصل گرم سال هم هوای خنک و مطبوعی دارد.

- مجموعه سعدآباد شامل ۱۸ کاخ کوچک و بزرگ است که در میان باغی پردرخت و سرسبز قرار دارند.

- کاخ احمدشاهی، کاخ شهوند، کاخ شمس، کاخ اسود، کاخ سفید و...چند تا از کاخ‌های مجموعه هستند.

- چندین موزه تخصصی ازجمله موزه برادران امیدوار (کالسکه خانه سلطنتی سابق)، موزه آب، موزه اتومبیل‌های سلطنتی و موزه آلبوم‌ها و اسناد سلطنتی در این مجموعه دایر هستند.

نشانی: میدان تجریش، خیابان شهید جعفری، ضلع جنوبی میدان دربند

موقعیت: شمال تهران

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: تجریش

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس: تجریش

روزها و ساعت فعالیت: هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹

ورودی: ۳۰ هزار تومان (بلیت بازدید از کاخ‌های سبز و ملت هر کدام ۳۰ هزار تومان و موزه‌های برادران امیدوار، نظامی، استاد فرشچیان، هنرهای زیبا، سلاح‌های دربار و ... هر کدام ۲۰ هزار تومان)

قدمت: دوره قاجار

مدت بازدید: بازدید از هر موزه مجموعه سعدآباد به طور متوسط بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

کد خبر 843794 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها پهلوی سفر - گردشگری خبر مهم موزه تهران

دیگر خبرها

  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید
  • اهمیت سامانه خودنویس در کاهش تلاطمات بازار اجاره با حذف واسطه‌ها و صفر کردن هزینه عقد قرارداد
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست