Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در جدیدترین اتفاقات رخ داده در فدراسیون دو و میدانی روسیه (RusAF) کل کمیته اجرایی این سازمان بحران زده استعفا کردند.

اکنون یک گروه کاری به سرپرستی کمیته المپیک روسیه (ROC) رهبری این نهاد را بر عهده خواهد داشت و تلاش می‌کند تا آن را از گذشته‌ی بدنام خود دور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این یکی دیگر از تحولات مهم در دو و میدانی روسیه است که بیش از چهار سال است که به دوپینگ و سرپوش گذاری سازمانی متهم شده است.

دو و میدانی روسیه در نوامبر ۲۰۱۵ از سوی فدراسیون جهانی محروم شد و از آن پس این محرمیت ۱۳ بار تمدید شده است. این سازمان نوامبر سال گذشته هم دچار دردسر شد، زیرا واحد تعیین صلاحیت فدراسیون جهانی دو و میدانی (AIU) دیمیتری شلیختین رئیس پیشین فدراسیون دو و میدانی روسیه و شش مقام دیگر را به دلیل جلوگیری از تحقیقات ضد دوپینگ در مسابقات جهانی پرش ارتفاع درباره دانیل لیسنکو متهم کرد.
ماه گذشته، واحد تعیین صلاحیت فدراسیون جهانی دو و میدانی در گزارشی توصیه کرد که روسیه از مسابقات جهانی اخراج شود. این باعث شد که وزارت ورزش روسیه نیز فدراسیون دو و میدانی این کشوررا به مدت یک ماه به حالت تعلیق درآورد.

استانیسلاو پوزدنیاکف، رئیس کمیته المپیک روسیه، رئیس گروه کاری خواهد بود که ابتدا وظیفه دارد یک کنفرانس فوق العاده را در ۲۸ فوریه برگزار کند، جایی که قرار است رئیس جدیدی برای جایگزینی شلیختین انتخاب شود.

طبق گزارش‌ها، هفت مقام روسی در این کنفرانس فوق العاده این ماه برای جایگزینی شرایختین با هم رقابت خواهند کرد. سباستین کو، رئیس فدراسیون جهانی دو و میدانی، گفت که به وزیر ورزش روسیه هشدار خواهد داد که ورزشکنان کشورش اجازه بازی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را ندارند، مگر آنکه سران ورزش روسیه اتهامات نقض قوانین ضد دوپینگ را قبول کنند. این امر باعث می‌شود که آن‌ها پس از محرومیت از حضور در ریو ۲۰۱۶، از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ هم محروم شوند.

بیشتر بخوانید: واکنش آژانس مبارزه با دوپینگ به محرومیت روسیه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش دوپینگ المپیک ریو فدراسیون جهانی دو و میدانی ورزش روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، اما مصلایی پور به این رقابت‌ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کشتی ، المپیک پاریس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران