Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار سیدصادق حسینی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان، اظهار داشت: تاریخ برگرفته از شجاعت انقلاب اسلامی است و در طول همه این سال‌ها آمریکای جنایتکار با سنگ اندازی جلوی پای این نظام الهی، هموار خواسته است که این انقلاب را ساقط کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به حول قوه الهی توطئه‌های دشمنان برای براندازی این انقلاب هرگز عملی نشده و نخواهد شد، زیرا ما رهبری فرزانه و حکیم داریم و با رهنمودهای ایشان هر روز شاهد پیشرفت ایران اسلامی هستیم.

سردار حسینی در ادامه سخنان خود به یوم الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و یادآور شد: انشاء الله امسال نیز همانند سال‌های گذشته نظاره گر هرچه با شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود و بار دیگر شاهد شکست و حرمان دشمنان این نظام و انقلاب خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: مردم در تشییع پیکر فرمانده بین المللی، حاج قاسم سلیمانی و در تجلیل از یک سرباز خادم نشان دادند که حامی و پشتیبان نظام و رهبری هستند و این مایه یاس دشمنان می‌باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس با اشاره به انتخابات دوم اسفندماه در سالجاری بیان کرد: انشاء الله در انتخابات دوم اسفند ماه شاهد انتخاباتی باشکوه خواهیم بود و حضور حداکثری مردم در این انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان این انقلاب خواهد بود.

وی افزود: مردم ایران اسلامی در این انتخابات باید نامزدی اصلح و ولایتمدار برای مجلس انتخاب کنند تا مجلسی پویا و انقلابی داشته باشیم که زمینه ارتقا سطح زندگی و معیشتی مردم را فراهم آورد.

سردار حسینی گفت: نیروهای سپاه پاسداران نیز در این انتخابات وظیفه حفظ امنیت و سلامت انتخابات را بر عهده دارند و آمادگی لازم برای عملیاتی کردن این مهم نیز وجود دارد.

کد خبر 4844952

منبع: مهر

کلیدواژه: سید صادق حسینی فرماندهی سپاه كردستان راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بوشهر انتخابات 98 بارش برف شیراز ایلام شهرکرد ویروس کرونا قزوین خطبه های نماز جمعه گرگان انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه توجیهی اجرای مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد و بررسی نقاط قوت و ضعف انتخابات در شهرستان ارسنجان بعد از ظهر یکشنبه با حضور اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و رئیس ستاد انتخابات این استان، اعضای شورای تأمین و اعضای هیأت نظارت و اجرایی انتخابات ارسنجان با رویکرد برگزاری انتخابات در مرحله دوم برگزار شد.

در این جلسه ضمن بر روی اجرای انتخاباتی سالم و با کیفیت در مرحله اول و همچنین بر اهمیت انتخابات در مرحله دوم تاکید شد و موارد احتمالی که می‌تواند، انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد مورد واکاوی و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس که به دعوت کاووس رضایی فرماندار شهرستان در این جلسه حضور یافته بود، با بیان اینکه دشمن در مرحله اول علی‌رغم تمام تلاش خود در پروژه ناامیدسازی و پیشگیری از مشارکت در انتخابات، شکست خورد افزود: دشمن در این مرحله نیز بیکار ننشسته است.

رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: البته باور داریم با حضور مجریان با تقوا و کاربلد در پست‌ها و مسوولیت‌های گوناگون شاهد خلق حماسه‌ای دیگر با رعایت حق الناس و امانتداری در حوزه‌های انتخابیه ای باشیم که به مرحله دوم منتهی شده است.

وی در پایان بیان کرد: انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است و باید مردم و مسؤولین در تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات دور دوم بکوشند.

کد خبر 6097546

دیگر خبرها

  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان