Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از بازگشت ایرانیان مقیم چین به کشور خبر داد و گفت: هیچ مورد مشکوکی از کرونا ویروس جدید در بین این افراد دیده نشده است. تاریخ انتشار: 08:35 - 16 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۵۰۳

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، از بازگرداندن دانشجویان ایرانی به کشور بامداد امروز خبر داد و گفت: این افراد پس از ورود به کشور برای انجام اقدامات و بررسی‌های اولیه به مکانی نزدیک به فرودگاه اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه پس از انجام اقدامات اولیه و صدور مجوز توسط تیم مراقبت بهداشتی در این زمینه افراد به محل قرنطینه اعزام خواهند شد، افزود: زمان قرنطیه افراد دو هفته خواهد بود و پس از آن با اطمینان از عدم ابتلا آن‌ها به کرونا ویروس اقدامات برای بازگشت افراد به کانون خانواده هایشان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: کمک به چین برای مقابله با کرونا ویروس جدید

جهانپور در پاسخ به این سوال که چرا این افراد از ابتدا به مکان قرنطینه منتقل نشدند، تصریح کرد: این افراد نباید وارد محوطه فرودگاه می‌شدند از این رو برای انجام اقدامات اولیه در مکانی نزدیک به فرودگاه استقرار صورت گرفت.


وی با بیان اینکه هیچ یک از افراد تاکنون علائمی از ابتلا به کرونا ویروس جدید نداشته اند، گفت: هیچ مورد مشکوکی در بین افراد منتقل شده به این دیده نشده است.


رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت یادآور شد: تیم پزشکی همراه این افراد تحت مراقبت‌های پزشکی لازم نسبت به انتقال افراد اقدام کرده اند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا وزارت بهداشت کروناویروس کرونا ویروس جدید هیچ مورد مشکوکی انجام اقدامات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، خسروی بنجار مدیر کل فرودگاه بین المللی استان گفت: پرواز کاروان حاج استان با ۲۵۶ سرنشین در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز جمعه به زمین می‌نشیند.
وی ازخانواده خواست به دلیل همزمانی با پرواز داخلی از اجتماع در فرودگاه خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند