Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:44:37 GMT

برگزاری بیست و دومین جشنواره موسیقی همدان در اسفندماه

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۰۶۸۸

برگزاری بیست و دومین جشنواره موسیقی همدان در اسفندماه

احمدرضا احسانی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: بیست و دومین جشنواره موسیقی استان همدان از ۱۲ تا ۱۵ اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: این جشنواره با حضور گروه‌های موسیقی از سراسر استان با عنوان «شب‌های موسیقی هگمتانه» در مجتمع فرهنگی، هنری بوعلی‌سینا همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اهالی موسیقی استان تا ۳۰ بهمن‌ماه فرصت دارند آثار خود را برای حضور در جشنواره ارسال کنند؛ خاطرنشان کرد: پس از داوری در روزهای یکم و دوم اسفندماه و امتیازبندی گروه‌ها و تک‌نوازان، بهترین گروه‌ها انتخاب برای حضور در جشنواره بیست و دوم انتخاب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: این جشنواره در بخش تک‌نوازی به صورت رقابتی و در بخش گروهی به صورت غیررقابتی برگزار می‌شود.

احسانی افزود: هر گروه دو اجرا در هر شب خواهد داشت که بلیت آن به صورت اینترنتی به فروش خواهد رسید.

کد خبر 4845170

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی ایرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد همدان کنسرت موسیقی دهه فجر بوشهر انتخابات 98 بارش برف شیراز ایلام شهرکرد ویروس کرونا قزوین خطبه های نماز جمعه گرگان انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر