Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و یکمین سالگرد، 19 بهمن ماه در تماشاخانه‌ی سپند روی صحنه میرود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ بیست و یکمین سالگرد به نویسندگی بهنام سرلک و کارگردانی سیدمحمدصادق سیادت، 19 بهمن ماه ساعت 21 درسالن شماره‌ی ٢ تماشاخانه سپند به روی صحنه می‌رود.

در این اثر نمایشی سیدجواد یحیوی، دریا خزائی، زهرا رئیسی، محمدرضا شجاعی، سینا توکلی، سالار قدیمی، نسیم هروی، زهرا رئیسی، سارا عاکف، فائزه دربندی، ‌راشین شیردل، ‌آزاده شمس، ‌ایمان محبوبی کیا، ‌شهاب الدین عسگری، ‌بنیامین صیادی، امیر حسین شفایی و با همراهی شهرزاد کمال زاده به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر عوامل نمایشنامه خوانی بیست و یکمین سالگرد می‌توان به تهیه کننده: مهدی غلامی سرخه، مشاور کارگردان: بهنوش بختیاری، طراح حرکت: آزاده شمس، طراح صحنه: ایمان محبوبی کیا، طراح گریم: فاطیما قدرتی، دستیار کارگردان: محمدرضا شجاعی، عکاس: مریم هاشمی، طراح پوستر: مژگان فرهمند و طراحی پوستر دوم و ساخت ویدئو: علی دولت آبادی اشاره کرد.

در خلاصه این اثر آمده است: ملبی خیلی عزیزه، چون حداقل به من دروغ نگفت..

علاقمندان به خرید بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه تماشاخانه سپند به آدرس خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹ مراجعه نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپند بیست و یکمین سالگرد بیست و یکمین سالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت با بیش از ۳۰ اجرا در استان کرمان حضور دارد.

اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در استان کرمان حضور دارد و بیش از ۳۰ اجرا در مناطق مختلف استان خواهد داشت.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری، امروز جمعه هفتم اردیبهشت مهمان مردم رفسنجان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با قدردانی از همکاری شهرداری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اجرای این نمایش تصریح کرد: این نمایش امروز ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: در خلاصه این نمایش عروسکی، سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد؛ حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است‌. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

کد خبر 748043

دیگر خبرها

  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • جزئیات و زمان بیست و یکمین حراج شمش طلا اعلام شد
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان