Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مجدالدین حسینی، بخشدار جزیره هرمز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گفت: فعالیت ساخت سایت پرورش ماهی در ساحل شرقی این جزیره به دلیل نداشتن مجوز ساخت از امروز متوقف شده است.

حسینی افزود: یک فرد سرمایه گذار بدون اخذ مجوز از حدود یک ماه پیش اقدام به ساخت سایت پرورش ماهی در ساحل شرقی جزیره هرمز کرد که همان موقع بخشداری مانع از فعالیت این سرمایه گذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: متاسفانه این شخص پس از چند روز بار دیگر بدون اخذ مجوز شروع به ادامه عملیات ساخت کرد، که پس از هماهنگی با نیروی انتظامی از امروز فعالیت این سایت متوقف شده است.

بخشدار جزیره هرمز گفت: زمینی که این سرمایه گذار برای ایجاد سایت پرورش ماهی انتخاب کرده حدود ۱۱ هزار ۳۰۰ متر مربع مساحت دارد و در خارج از حریم شهری و در ساحل شرقی این جزیره قرار دارد.

حسینی افزود: تا زمانی که این سرمایه گذار مجوز‌های قانونی را از دستگاه‌های مربوطه اخذ نکند اجازه ادامه فعالیت ساخت را نخواهد داشت.

او گفت: دستگاه‌های مربوطه از جمله محیط زیست و شیلات باید این موضوع را بررسی کنند.

از روز‌های گذشته اخباری در خصوص زمین خواری در جزیره هرمز و ایجاد سایت پرورش ماهی بدون مجوز و آسیب به محیط زیست این منطقه در فضای مجازی منتشر شده است که باید منتظر بود و دید سرانجام این موضوع با ورود دستگاه‌های متولی امر به کجا خواهد رسید.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سایت پرورش ماهی جزیره هرمز سرمایه گذار ساحل شرقی فعالیت ساخت جزیره هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در جلسه کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان و با هدف ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات، تعداد ٩ پرونده مربوط به بخش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

آرمان وطن‌دوست افزود: با نظر اعضای حاضر در این کمیته برای تأسیس سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان موافقت شد.

وی با بیان اینکه با صدور این سه مجوز تعداد دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری دارای مجوز استان به ٦٤ مورد افزایش یافت، عنوان کرد: همچنین برای سه مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان رای صادر، دو دفتر لغو مجوز و یک مورد تجدیدنظر شد. 

وطن‌دوست یادآور شد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به‌صورت مستمر ارزیابی و مواردی مانند نحوه برگزاری تور‌های مسافرتی و ارائه خدمات به مشتریان، اعتبار پروانه بهره‌برداری، نحوه فعالیت، وضعیت عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، حضور مستمر و فعال مدیر عامل و مدیران فنی در دفاتر خدمات مسافرتی و... بررسی و با متخلفان و برگزارکنندگان تور‌های بدون مجوز برخورد جدی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش
  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد