Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «عصام عابد الثقفی» سفیر عربستان سعودی در اندونزی اظهار داشت: عامل امنیتی از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا هم اکنون دولت عربستان سعودی در حال توسعه چندین پروژه عمرانی کاملاً بزرگ در محل ارکان حج است؛ مناطق مختلفی مانند عرفات و منا وجود دارد که این منطقه واقعاً بسیار محدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد که اولین ملاحظه دولت عربستان سعودی در ارائه سهمیه اضافی برای حج، جمعیت این کشور است. با این حال، آسایش و امنیت زائران اندونزی نیز عامل مهمی است که دولت عربستان سعودی قبل از تصمیم گیری در مورد سهمیه اضافی باید در نظر بگیرد.

پیش از این، دولت اندونزی درخواست 10 هزار سهمیه اضافی را داشت. این درخواست به این دلیل ارائه شد که هر سال تعداد زائران اندونزی در حال افزایش است.

سهمیه اصلی زائران از اندونزی تا به امروز 211 هزار نفر است که 194 هزار از آن سهمیه معمولی و 17 هزار سهمیه ویژه می باشد. تعداد سهمیه اصلی براساس توافق نامه اجلاس سران سازمان همکاری های اسلامی در سال 1987 در امان، اردن تعیین شده است.

این در حالی است که در سال 2019، دولت اندونزی سیاست ویژه ای از پادشاه سلمان برای افزایش سهمیه حج به 20 هزار نفر دریافت کرد و لذا، امسال به 231 نفر اعطا شد.
 
دولت اندونزی امیدوار است که این افزایش سهمیه (به 231 هزار نفر) می تواند به سهمیه اصلی برای زائران اندونزی تبدیل شود.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: دولت عربستان سعودی عربستان سعودی زائران اندونزی دولت اندونزی افزایش سهمیه سهمیه اضافی سهمیه اصلی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • درگذشت امام جماعت مسجدی در اندونزی هنگام نماز صبح+ فیلم
  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • توصیه جالب رهبر انقلاب خطاب به زائران بیت‌الله الحرام
  • دیدار کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر انقلاب
  • کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبرانقلاب دیدار می‌کنند
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع در همدان
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود