Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@23:08:02 GMT

رویداد هودکس ۲۰۲۰ در بندرعباس برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۳۸۳۷

رویداد هودکس ۲۰۲۰ در بندرعباس برگزار می‌شود

رییس انجمن طراحان مد و لباس هرمزگان روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: ۲۴ شرکت و مزون‌دار آخرین طرح‌های خود را در معرض نمایش و فروش قرار می‌دهند.

آزاده آریانا ادامه داد:درخواست‌های فراوانی از سراسر کشور برای شرکت در این رویداد واصل شده که می‌توان به خراسان رضوی به خصوص مشهد، خوزستان، کیش و قشم اشاره کرد که با توجه به محدودیت فضای هتل هما امکان ثبت‌نام تعداد بیشتر فراهم نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های این رویداد حضور داور بنیاد ملی مد و لباس کشور برای داوری آثار و اختصاص کد شیما به شرکت کنندگان است.

به گفته رییس انجمن طراحان مد و لباس هرمزگان، شرکت‌کنندگان در این رویداد آخرین طراحی‌های خود را که یا الهام از مولفه‌های سنتی و مدرن انجام داده‌اند می‌آورند.

وی ابراز داشت: این رویداد ۲ روزه در ۲۴ غرفه و از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه، ۱۷ بهمن با حضور استاندار هرمزگان و برخی دیگر مسوولان استان آغاز بکار می‌کند.

وی همچنین گفت: رویداد هودکس ۲۰۱۹ که چند ماه قبل برگزار شده بود با استقبال خوبی علاقه‌مندان روبه‌رو شد و همین یکی از دلایل برگزار هودکس ۲۰۲۰ در زمان کنونی محسوب می‌شود.

رییس انجمن طراحان مد و لباس هرمزگان اضافه کرد: هودکس ۲۰۲۰ به عنوان زیر مجموعه جشنواره مد و لباس فجر بوده و کُد کشوری آن‌را با کمک اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ کرده است.
آریانا در پایان از مسوولان درخواست کرد رویدادها را با مشاوره انجمن‌ها و تشکل‌های فعال هر بخش برگزار کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره مد و لباس خراسان رضوی قشم مد انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی