Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@03:06:33 GMT

پروژه پایاب سد گیوی بزودی اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۴۵۸۹

پروژه پایاب سد گیوی بزودی اجرا می‌شود

فرماندار کوثر گفت: با انتخاب پیمانکار مجری طرح پایاب سد گیوی کارعملیات اجرایی این پروژه در این شهرستان بزودی آغاز می‌شود .

به گزارش برنا؛وحید کنعانی  افزود: تفاهم‌نامه مربوط به تامین اعتبار مالی و  اجرای این پروژه در جریان  سفر رییس جمهوری به استان اردبیل  بین استاندار  و مدیران عامل بانک‌های کشاورزی ، سپه و وزارت نیرو امضا شده  و روز سه شنبه  شرکت مجری آن از طریق مناقصه مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با انتخاب پیمانکار مجری،  مقدمات کار برای اجرای پروژه پایاب سد گیوی فراهم شده و با حضور استاندار اردبیل بزودی آیین کلنگ‌زنی پروژه با اعتبار 2 هزارو 200 میلیارد ریال انجام خواهد شد.

او اضافه کرد: با اجرا ، تکمیل و بهره برداری از این پروژه بزرگ منطقه آب بیش از هشت هزار هکتار از اراضی مستعد کشاورزی پایاب سد گیوی در شهرستان کوثر تامین خواهد شد.

شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی ۸۵ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد، سد گیوی (کوثر) با ظرفیت ۷۶ میلیون متر مکعب ۱۰۲ متر ارتفاع دارد و عملیات اجرایی آن از سال ۸۳ آغاز شده، این سد بر روی رودخانه گیوی چایی از نوع خاکی سنگ ریزه‌ای با هسته رسی احداث و حجم مفید آن ۵۳ میلیون مترمکعب است.

برای اجرای پروژه پایاب سد گیوی و برخی اقدامات تکمیلی سد به اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال نیاز بود که در جریان سفر رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان اردبیل  اعتبار مورد نیاز از محل فاینانس دو بانک کشور تامین  شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سد گیوی فرماندار کوثر پروژه پایاب پروژه پایاب سد گیوی وحید کنعانی پروژه پایاب سد گیوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین احمدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکید و دستورات ویژه مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی در خصوص عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اظهار کرد: در تلاش هستیم با اجرای یک برنامه زمانبندی دقیق پروژه تعمیرات اساسی پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان را به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران وجود پلاژی با امکانات مناسب را حق مسلم ساکنان جزیره خارگ می‌داند و در خصوص تسریع در فرایند اجرای پروژه دستورات ویژه ای صادر کرده است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی افزود: در پلاژهای شنا غریق نجات‌های باتجربه و توانا حاضر خواهند بود تا از بروز خطرات احتمالی غرق شدن جلوگیری نمایند موضوعی که موجب ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت ثبت لحظاتی آرامش‌بخش و لذت‌بخش خواهد شد.

احمدی گفت: طبق برآوردهای انجام شده، اجرای این پروژه در مدت زمان ۶ ماه و با بودجه‌ی قریب به ۳۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

کد خبر 6097768

دیگر خبرها

  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان