Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در مدت چهل و یک سال گذشته، گفت: تبیین دوران ظلم ستم شاهی و خفقان برای بالابردن درک نسل جوان قابل توجه قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده کل سپاه پاسداران حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در روستای چهاربید بخش شوقان از شهرستان جاجرم با اشاره به اینکه کشوردر آغاز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی قرار دارد، اظهار داشت: برای عبور از پیچ تاریخی بزرگ در آغاز گام دوم انقلاب باید بصیرت را چراغ راه قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در مدت چهل و یک سال گذشته، ادامه داد: تبیین دوران ظلم ستم شاهی، دیکتاتوری و خفقان برای بالابردن درک نسل جوان وظیفه کسانی است که با تمام وجود آن روزها را درک کردند.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) استان خراسان شمالی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران با وجود تمامی تحریم ها و مشکلات موجود در جامعه با ایستادگی و مقاومت علیه استکبار ایستاده است و کوتاه نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه در سالهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران کشور در وضعیت خیلی ضعیفی از لحاظ اقتصادی به سر می برد و تمامی مواد اولیه از خارج کشور تامین می شد، گفت: امید به آینده همراه با مقاومت شکوفایی انقلاب اسلامی را رقم زد.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) استان خراسان شمالی افزود: اولین نکته که در خصوص انقلاب اسلامی مورد توجه واقع شد، سرنگونی نظام دیکتاتوری و جایگزینی نظام مردم سالاری دینی بود، که مردم سرنوشت شان را خودشان رقم بزنند.

سردارچمن به اهمیت حضور در پای صندوق های رای و انتخاب آگاهانه درآستانه چهل و دومین سال از آغاز عمر با برکت انقلاب را مهم و ضروری خواند و گفت: در زمان فعلی کشورایران کسی که پای صندوق های رای حضور پیدا نکند درواقع همانند سرباز فراری دوران جنگ تحمیلی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران خراسان شمالی نسل جوان ستم شاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تبیین سیره امام صادق(ع) برای جامعه نیاز است