Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع نخبگان المپیادی کشور از آنان خواست که هدف داشته باشند و برای رسیدن به رویاهای خود تلاش کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گردهمایی فناوران فضایی و در جمع نخبگان و المپیادی های دانش آموزی و دانشگاهی بعد از شنیدن سخنان و دغدغه های نخبگان با اشاره به اینکه باید برای آینده خود هدفی ترسیم کنیم، به نخبگان دانش آموز و دانشجو توصیه کرد: برای خود هدف داشته باشید و به آن هدف افتخار کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه بسیاری از واقعیت های امروز تحقق رویا های  گذشتگان  است، افزود: دیگران رویاهای ما را ساختند و ما نیز باید تلاش کنیم رویاهای دیگران را بسازیم و اگر این کار را انجام ندهیم آیندگان تصور خوبی نسبت به ما نخواهند داشت.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه در مسیر رسیدن به آرزوها شکست نیز وجود دارد، گفت: بسیاری از افراد نسبت به اعلام خبر پرتاب ماهواره به دلیل شکست احتمالی انتقاد داشتند در صورتی که باید حقایق رو به مردم بگوئیم چرا که مردم دروغ گفتن را نمی پذیرند نه سخن گفتن از حقایق  و یا حتی شکست ها.

وی با اشاره به ساخت ماهواره های مختلف بعد از پیام ۱، افزود: ما از شکست ماهواره پیام ۱ درس گرفتیم و تلاش کردیم تا به رویاهای خود برسیم و حتما موفق می شویم.

وزیر ارتباطات با تاکید به اینکه رویاها آینده را می سازد، گفت: این عرصه میدان تلاش است و تلاش زمانی معنی می دهد که رویای خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سازندگان ماهواره پیام ۱ در حال ساخت پیام ۲ هستند، افزود: این ماهواره با تکنولوژی روز جهان ساخته می شود.

آذری جهرمی با بیان اینکه با این تلاش ها به آینده روشن می رسیم، تاکید کرد: تمام فعالان این حوزه رویای کوبیدن پرچم ایران در کره ماه را دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رئیس سازمان فضایی کشور دستور داد امکان رصد پرتاب ماهواره ظفر برای نخبگان نجوم فراهم شده و اطلاعات دریافتی از ماهواره برای تحلیل و ارزیابی به آنان ارائه شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر ارتباطات پرچم ایران آذری جهرمی کره ماه وزیر ارتباطات آذری جهرمی پیام ۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از شکست ۲-۰ آاس رم مقابل بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، هواداران ناامید رم برای خالی کردن خشم خود به سراغ شبکه های اجتماعی رفتند تا ریک کارسدورپ و تامی آبراهام را هدف قرار دهند.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ کارسدورپ با اشتباه مرگبار خود و آبراهام با از دست دادن یک فرصت ۱۰۰٪ گلزنی، نقش پررنگی در شکست خانگی رم داشتند. هواداران جالوروسی بعد از بازی به صفحه این بازیکنان در اینستاگرام هجوم بردند و به آنها توهین کردند. حجم پیام ها به حدی زیاد بود که آبراهام و کارسدورپ قسمت پیام ها زیر پست های اینستاگرام را محدود و آنرا از دسترس عموم خارج کردند.

گفتنی است هر دو بازیکن اگرچه همچنان از حمایت ده روسی برخوردار هستند اما در لیست فروش رم قرار گرفته اند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902715

دیگر خبرها

  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • لیونل مسی والیبال دشمن رویای بزرگ ایران!
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا
  • هجوم هواداران خشمگین رم به صفحه اینستاگرام آبراهام و کارسدورپ
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!