Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@01:57:24 GMT

درهای استادیوم آزادی از ۷ صبح پنج‌شنبه باز است

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۹۴۶۲

مدیر سامانه بلیت فروشی باشگاه‌های سراسر کشور از فروش تنها ۲۴ هزار بلیت شهرآورد تا ظهر چهارشنبه خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی اصغر انتظار خیر در خصوص تعداد بلیت‌های خریداری شده برای شهرآورد ۹۱ توسط هواداران استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: سامانه بلیت فروشی شهرآورد که از روز دوشنبه ۸ صبح فعالیت خود را آغاز کرده تا به ظهر روز چهارشنبه تعداد ۲۴ هزار بلیت توسط هواداران استقلال و پرسپولیس خریداری شده که از این تعداد ۱۱ هزار و پانصد بلیت هواداران استقلال و ۱۲هزار و پانصد بلیت توسط پرسپولیسی‌ها خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره سامانه بلیت فروشی و این که هنوز سامانه برای تهیه بلیت و رزرو جایگاه با مشکلات زیادی مواجه است، گفت: برای رفع مشکلات سامانه بلیت فروشی در حال اضافه کردن سرور دیگر به سامانه هستیم تا سرعت بلیت فروشی را تا حد مقدور بالا ببریم؛ بنابراین تا یک ساعت آینده سامانه بلیت فروشی برای خرید بلیت و رزرو جایگاه با سرعت بالایی در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.

مدیر سامانه بلیت فروشی باشگاه‌های سراسر کشور همچنین درباره علت استقبال کم هواداران استقلال و پرسپولیس برای خرید بلیت داربی افزود: قطعا این استقبال با رفع مشکلات سامانه بلیت فروشی و با اضافه شدن یک سرور دیگر به سامانه تا فردا پنج‌شنبه افزایش پیدا خواهد کرد.

انتظار خیر با بیان این که از ساعت ۷ صبح روز پنج‌شنبه در استادیوم آزادی بر روی هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس گشوده خواهد شد، اظهار کرد: هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت ۷ صبح روز پنج‌شنبه برای دیدن شهرآورد ۹۱ با در دست داشتن پرینت بلیت، کارت ملی یا کارت شناسایی می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

وی در پایان گفت: از تمام هواداران درخواست می‌کنیم که تنها از سایت pin ۹۰.ir اقدام به تهیه بلیت کنند و سایر سایت‌ها برای خرید بلیت رسمیت ندارند.قرار است ۵۷ هزار بلیت برای داربی ۹۱ فروخته شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استیضاح ترامپ نانسی پلوسی برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دربی 91 استادیوم آزادی تابناک ورزشی تماشاگران بلیت فروشی استیضاح ترامپ نانسی پلوسی برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر هواداران استقلال و پرسپولیس سامانه بلیت فروشی برای خرید بلیت خریداری شده هزار بلیت پنج شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و سپاهان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748955

دیگر خبرها

  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی