Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-06@14:20:22 GMT

تور کیش و هتل مارینا پارک کیش

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۳۲۸۵

 هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش در کنار برج های دو قلو واقع شده است و یکی از هتل های زیبا و لوکس کشور برای اقامت مسافران تور کیش میباشد.این هتل دارای 2طبقه مجزا میباشد و مجموعا دارای 190 اتاق لوکس و زیبا است که در چندین ضلع قرار دارد.

 

فرقی نمیکند مسافر تور کیش فروردین ماه باشید و یا تور کیش اردیبهشت ماه ، در هر صورت هوای مطبوع کیش در فصل بهار به همراه اقامتگاهی مناسب سفر خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هتل دارای اب نماهای بسیار زیبا است و محوطه ی فضای سبز هتل بسار زیبا و دل انگیز و وسیع است

. هتل مارینا خدماتی مانند استقبال فرودگاهی، صبحانه و ناهار، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، اینترنت در اتاق و لابی را بصورت رایگان را برای مسافران ارائه میدهد. ازفوائد اقامت در این هتل  می‌توان به جای بسیار خوب و دسترسی آسان آن به جاذبه‌هایی مانند پارک مرجان، پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان، آکواریوم کیش اشاره‌ کرد.این هتل در جوار ساحل مرجانی کیش و مرکز خرید مرجان واقع شده است که محوطه ای بسار زیبا دارد.این هتل از نظر معماری و موقعیت مکانی بسار مورد توجه واقع شده است.

 از مهم ترین ویژگی های این هتل قرار گرفتن در بهترین قسمت با کیفیت  ساحلی کیش است  کسانی که علاقه به دوچرخه دارند میتواند دوچرخه سواری بسیار برایشان جالب باشد و دور تا دور جزیره را طی کنند.علاوه بر اینها هال مارینا پارک ویژگی های بساری دارد. تنها تفریحگاه ساحلی در ایران که قایق های اختصاصی دارد متعلق به این هتل است. علاوه بر فضای سبز و چسبیده بودن به دریا، وجود چند استخر در هتل باعث جذابیت هرچه بیشتر هتل مارینا پارک شده است و تفریحات آبی متنوع آن باعث می شود به کسی در این هتل بد نگذرد. 

مطالب مرتبط:

https://xn--pgboj2fl38c.net/تور-کیش-نوروز

هتل مارینا پارک چند نوع اتاق دارد؟

دارای اتاق های استاندارد ،دو تخته رو به پارک و دریا ، سوییت جونیور 1خوابه و 2خوابه است.

 

هتل مارینا پارک چه خدمات رایگانی ارائه میدهد؟

صبحانه بوفه ،ناهار بوفه ، استقبال ،استخر و سونا و جکوزی ،اینترنت و سالن بدنسازی  است.

 

تفریحات ابی مارینا پارک به چه صورت است؟

ساحل این هتل دارای غواصی و جت اسکی است.پارک ساحلی ان دارای سرسره های بادی است که مختص اقایان میباشد.و همچنین میتوانید با پدل بورد ارامش را تجربه کنید وبا شناور لوکس فرانسوی گشت بزنید.

 

هتل مارینا پارک چند طبقه است؟این هتل دارای یک ساختمان 2طبقه است.

 

هتل داریوش بهتر است یا هتل مارینا پارک؟

هردوی ان ها هتل های 5ستاره تاپ هستند که ساحلی میباشند هتل داریوش بخاطر معماری خاصی که دارد همواره مورد توجه گردشگران واقع شده است و هتل مارینا پارک به دلیل تفریحات ابی که دارد مورد توجه گردشگرانی واقع شده که دارای کودک میباشند

 

کودک 3.5 ساله در هتل مارینا پارک هزینه دارد؟خیر.کودک زیر 5سال در این هتل رایگان میباشد.

دسترسی هتل مارینا پارک به چه صورت است؟این هتل در جنوب شرقی جزیره واقع شده است و تا مرکز شهر 15دقیقه با ماشین فاصله دارد.

ایا پنجره های هتل مارینا پارک باز میشود؟؟خیر پنجره های این هتل قفل میباشد.

هتل دارای پارکینگ میباشند؟بله

کارکنان هتل مارینا پارک مسلط به چه زبانی هستند؟مسلط به زبان های عربی و انگلیسی میباشند.

هتل دارای چه ماساژهایی میباشد؟تایلندی.سوئدی.شمع.صورت.سنگ داغ.پا

هتل مارینا پارک دارای سالن همایش میباشد؟

بله.دارای سالن کنفرانس اتاق مهمان و جلسات کاری میباشد.

ایا این هتل ارایشگاه زنانه دارد؟بله

رستوران هتل مارینا پارک در کدام طبقه است؟طبقه دوم

ایا هتل مارینا پارک فروشگاه برای سوغاتی دارد؟بله

ایا این هتل ساحل اختصاصی دارد؟بله دارد

فرق اتاق استاندارد با رو به پارک و دریا چیست؟استاندارد متراژش 23.5 و دبل ها ی رو به پارک و دریا 36.5 است.

ایا استخر هتل مارینا پارک رایگان است؟بله رایگان میباشد.

برای رزرو این هتل و سایر هتلهای کیش ، همچنین رزرو بهترین تورهای کیش میتوانید با گروه تورهای کیش به شماره 02188750067 تماس حاصل نمایید تا همکاران ما بهترین های کیش را به شما معرفی نمایند .

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست

ما باید به سمت واردات هدفمند گام برداریم. اینکه ظرفیت تولید ورق سرد، گالوانیزه و رنگی در داخل کشور وجود دارد اما ما به سمت واردات حرکت می‌کنیم، اتفاق و خبر خوبی نیست. - اخبار بازار -

رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو 2024 گفت: شرکت فولاد مبارکه در سال گذشته 8 میلیون و 800 هزار تن محصول به مشتریان تحویل داده که از این میزان یک میلیون و 400 هزار تن روانه بازارهای صادراتی شده و رضایتمندی مشتریان داخلی و خارجی را  در پی داشته است؛ اما نکته  این است که این اتفاق در زمینه صادرات می‌توانست برای سایر شرکت‌های فولادی نیز رقم بخورد، ولی  ازآنجاکه برخی شرکت‌های فولادی نتوانستند در مقابل سهام‌داران خود در بخش سود و زیان از صادرات محصولات خود دفاع کنند، انگیزه تولید بیشتر و صادرات را از دست دادند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین گفت: یکی دیگر از موضوعات حائز اهمیت این است که در سال 1402 حجم واردات ورق فولادی افزایش چشمگیری داشت. ما در بخش واردات ورق‌های سرد، گالوانیزه و رنگی در شرایطی شاهد افزایش واردات بودیم که محدودیت‌های ارزی نیز داشتیم. این اتفاق در شرایطی رقم خورد که ظرفیت‌های تولید و ضریب بهره‌برداری تولید برای ورق سرد در کشور ما 71 درصد، برای ورق گالوانیزه 42 درصد و برای ورق رنگی 28 درصد است. این امر نشان می‌دهد ما در داخل کشور امکان تولید این‌گونه محصولات را داریم؛ اما باید برای تولیدکنندگان شرایطی ایجاد کنیم که رغبت پیدا کنند تولیدات خود را روانه بازارهای داخلی و صادراتی کنند. قطعاً این حجم واردات مانعی جدی برای تسهیل امر تولید است.

وی عنوان کرد: ما باید به سمت واردات هدفمند گام برداریم. اینکه ظرفیت تولید ورق سرد، گالوانیزه و رنگی در داخل کشور وجود دارد، اما ما به سمت واردات حرکت می‌کنیم، اتفاق و خبر خوبی نیست. از سوی دیگر نیز باید محصولاتی را وارد کنیم که بدانیم نیاز بازار است. در حال حاضر ظرفیت‌های خوبی در پروژه‌های انتقال آب شکل گرفته و تسریع شده که این پروژه‌ها نیازمند ورق گرم است.

حیدری در پایان یادآور شد: به نظر می‌رسد بهترین مسیر برای واردات این است که ما ارزی را که قرار است از بانک مرکزی صرف واردات محصولات فولادی کنیم، صرف واردات ورق گرمی بشود که قرار است در پروژه‌های انتقال آب مصرف شود. در این صورت قطعاً ظرفیت‌های فولاد مبارکه برای اینکه محصولات خود را به سایر مشتریان عرضه بکند بیشتر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • شیخ بهایی، عالمی چندبعدی بود
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • والدین دارای نوآموز بخوانند
  • مانیتور گیمینگ جدید Skyworth چه مشخصاتی دارد؟
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت
  • نحوه رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در سند تحول
  • سه چیز که باعث حقیقت بندگی می‌شود
  • جزئیات تقسیم استان تهران از زبان استاندار