Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: اهدای تجهیزات فرهنگی، ورزشی و رفاهی به مناطق کم برخوردار در راستای راهبردی است که در استان خوزستان تعریف شده است و دنبال می‌کنیم.

علی‌حسین حسین زاده در آیین اهداء تجهیزات فرهنگی، ورزشی و رفاهی به شهرستان‌های مسجدسلیمان، کارون و بهبهان که امروز، ۱۷ بهمن‌ماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در سه چهار سالی که آقای شریعتی مسئولیت استانداری خوزستان را بر عهده دارد، در حوزه مناطق کم‌برخوردار، هم به بخش عمرانی و هم به بخش فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه‌ای مبذول داشته‌ایم و اهدا این تجهیزات فرهنگی، ورزشی و رفاهی در راستای راهبردی است که در استان خوزستان تعریف شده است و دنبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: کل اعتباراتی که برای حوزه تجهیزات مناطق محروم در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و همچنین بعضا بخش‌های هنری در نظر گرفته شده است، ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است که بخش عمده‌ای از آن توسط خود دستگاه‌ها یعنی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در شهرستان‌های مختلف توزیع شده است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی که از مسجدسلیمان، کارون و بهبهان داشتیم، بخشی از اعتبارات تهیه تجهیزات که نزدیک به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است، توسط حوزه اجتماعی استانداری خریداری و به فرمانداری‌های این سه استان تحویل داده شد تا شاهد فعالیت نهادهای فرهنگی و اجتماعی در مناطق محروم باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تجهیزات ورزشی استانداری خوزستان اجتماعی استانداری مناطق کم برخوردار تجهیزات فرهنگی تعریف شده ورزشی و رفاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معرفی برترین چهره هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان، حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 6090503

دیگر خبرها

  • چیستی عدالت و تاثیر آن در جامعه
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه