Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@07:21:34 GMT

تمهیدات آتش نشانی برای شهرآورد پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۴۰۳۴

تمهیدات آتش نشانی برای شهرآورد پایتخت

جلال ملکی گفت: نیروهای آتش نشانی در پارکینگ و مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی، طی برگزاری نود و یکمین دربی پایتخت مستقر هستند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در این باره اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یکی از دستگاه‌هایی است که طی برگزاری شهرآورد پایتخت برای تامین ایمنی هواداران استقرارهایی را برنامهریزی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این استقرارها از صبح امروز هفدهم بهمن ماه آغاز شده است گفت: همزمان با نود و یکمین شهرآورد پایتخت ۷۰ آتش‌نشان با به همراه داشتن ۱۵ دستگاه خودرو منبع دار و ۵ دستگاه موتورسیکلت در محدوده مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی و داخل پارکینگها مستقر خواهند شد. همچنین ماموران ایستگاه ۲۰ سازمان آتش نشانی که در مجاورت ورزشگاه آزادی قرار دارد در آماده‌باش کامل هستند. مدیران عملیاتی این سازمان نیز با به همراه داشتن خودروهای پشتیبانی به گشت زنی خواهند پرداخت و ایمنی محلها را بررسی خواهند کرد. 

به گفته وی، شب گذشته نیز برای تامین ایمنی طرفدارانی که از ساعاتی پیش از آغاز مسابقه به محل آمده بودند، تعدادی از آتش‌نشانان در برخی نقاط بیرونی ورزشگاه مستقر بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پایان توصیه کرد که در صورت بروز هرگونه حادثه افراد با حفظ خونسردی مراتب را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یا ماموران مستقر در مجموعه ورزشی آزادی اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی پایتخت شهرآورد شهرآورد پایتخت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شهرآورد پایتخت ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران

سرهنگ سیدرضا سادات حسینی گفت: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور برقراری تدابیر انتظامی و ترافیکی در محدوده و معابر پیرامونی ورزشگاه از ساعت ۱۶ در معابر منتهی به ورزشگاه واقع در ابتدای محور رفسنجان به سرچشمه محدودیت‌های تردد خواهیم داشت که این ممنوعیت توقف و تردد از زمان اجرای طرح در صورت لزوم در معابر پیرامونی منتهی به ورزشگاه نیز اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته