Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا اشرفی بیان کرد: پنجمین دوره مسابقات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران کشور ، صبح امروز در بیرجند مرکز خراسان جنوبی، آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه پنجمین دوره مسابقات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران کشور در زورخانه ولیعصر (عج) حاجی آباد بیرجند برگزار می‌شود که 11 تیم از  10 استان کشور در این مسابقات شرکت کرده اند عنوان کرد:: به علت همزمانی این مسابقات با دو مسابقه ورزشی دیگر در دو استان دیگر ، تعداد استان‌های شرکت کننده در پنجمین دوره مسابقات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران کشور در مقایسه با پارسال کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامرضا اشرفی گفت: شرکت کنندگان در این مسابقات در ۵ رده وزنی و در ۶ آیتم سنگ ، کباده ، میل سنگین ، میل بازی ، چرخ تیز و چرخ چمنی رقابت می‌کنند.
وی این دوره از مسابقات افزود: خراسان جنوبی در دوره قبل این مسابقات، عنوان قهرمانی و در دوره سوم نیز عنوان نائب قهرمانی را کسب کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قهرمانی اشرفی زورخانه ای مسابقات ورزش پهلوانی و زورخانه ای کارگران کشور زورخانه ای کارگران کشور خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس کانون انجمنهای صنفی کارگران ساختمانی استان خراسان جنوبی گفت: باید توجه داشت که بی توجهی مسئولان منجر به کوچک‌تر شدن سفره کارگران می شود و امروزه با توجه به اینکه حدود 50 درصد حوادث در ساختمان‌ها است چند صد هزار نفر در انتظار بیمه هستند.

حسن علیزاده، در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه لازمه حل مشکلات کارگران که کارگر و کارفرما دو بال هستند و لذا برای پرواز هرکدام ضعیف عمل کند دیگری را تحت الشعاع قرار می‌دهد

وی افزود: به رسمیت شناختن شرکاء اجتماعی و رعایت اصل سه جانبه گرایی، تقویت سندیکاهای کارگری وکارفرمایی و تخصیص بودجه برای پویایی تشکل‌ها در راستای دفاع از حقوق کارگر، معافیت‌های مالیاتی و تخفیف در هزینه‌های امتیازها و تامین مواد اولیه کارگاه‌های تولیدی کارفرمایان، کمک دولت در ساخت مسکن کارگران از کارهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: سفره کارگران روز به روز کوچک و کوچک‌تر می‌شود و لذا در تصویب قوانین کارگری و  همیشه در نرخ دستمزد کارگرها ظلم می‌شود و لذا مهم ترین عامل پیشرفت و توسعه یک مجموعه یا یک کشور نیروی انسانی(کارگر) آن است.

 علیزاده گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال به خوبی بر این موضوع صحه گذاشتند و امیدواریم مسئولین هم سر لوحه کار خود قرار دهند و با استیفای حقوق عامه مردم شاهد پیشرفت بیش از پیش کشور باشیم.

رئیس کانون انجمنهای صنفی کارگران ساختمانی استان خراسان جنوبی گفت: بی توجهی مسئولان به مشکلات کارگران باعث شده امروزه تعداد زیادی از جوانان کشور در مناطق مختلف به کارهایی از جمله قاچاق سوخت،کوله بری، دست فروشی و... دامن بزنند و از کارهای فنی فاصله بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند