Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیر آموزش و پرورش مانه وسملقان در حاشیه اعزام این دانش آموزان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه ها، ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین آشنا کردن دانش آموزان، جوانان و نوجوانان با فداکاری‌ها، رشادت‌ها و دلیرمردی‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است.

 بهمن صفرپور افزود: اعزام کاروان‌های راهیان نور یک سنت حسنه و یک کار فرهنگی بزرگ و تاثیرگذار در جامعه است زیراکه دانش آموزان با دلاورمردیهای این رزمندگان و شهدای عزیزمان در طول هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرآموزش وپرورش مانه و سملقان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در طول حضور در این مناطق از یادمان‌های شهیدان بازدید خواهند کرد.

وی از همکاری راویان، روحانیون و مبلغان، خادمان شهدا و فرهنگیانی که کاروان راهیان نور دانش موزی شهرستان را همراهی می کنند، قدردانی کرد.

این دانش آموزان به مدت یک هفته از مناطق جنگی دیدن می کنند.

شهرستان ۱۱۰هزار نفری مانه وسملقان  ۱۸هزار نفر  دانش اموز دارد که زیر نظر دو هزار فرهنگی آموزش می بینند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا دانش آموز دانش آموزان راهیان نور کاروان راهیان نور کاروان های راهیان نور انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهر گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره شهدای دانش آموز و ۱۵هزار شهید استان فارس با حضور ۶ تیم منتخب از اداره های آموزش و پرورش شهرستان‌های مهر و لامرد و مناطق آموزش و پرورش بخش‌های بیرم لارستان،  علامرودشت و اشکنان به صورت گروهی در سالن ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان مهر برگزار شد.

مسلم احمدی افزود: در بازی افتتاحیه این مسابقات که بین دو تیم منتخب اشکنان و بیرم لارستان برگزار شد که تیم منتخب اشکنان توانست با نتیجه ۱۰ بر صفر حریف خود را شکست دهد.

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان