Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در شهرستان عنبرآباد با اشاره به اینکه در  ابتدای جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه  جنوب استان کرمان مصوبه ۲ هزار و ۱۷۶ میلیارد تومانی رییس جمهوری در استان کرمان ارزیابی شد افزود: خوشبختانه ۲هزار و ۱۶ میلیارد تومان تا این تاریخ پرداخت شده است و باید حدود ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیارد تومان پرداخت‌ها نیز انجام تا  پروژه‌های توسعه استان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در یک سفر دیگر برنامه‌ ویژه‌ای برای توسعه جنوب استان کرمان داشتیم گفت: برای ۱۵ پروژه حدود ۴۳۴ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که حدود ۳۴۵ میلیارد تومان پرداخت شده که خودمان موظف می‌دانیم نسبت به تکمیل آن اقدام کنیم.
معاون رییس جمهوری بیان داشت: در سفر پیشینم به جنوب استان کرمان نیز مصوب شد که ما ۱۰ هزار واحد مسکونی در یکسال بسازیم گرچه از نظر قراردادی یکسال نشد اما حدود پنج هزار و ۳۵۰ واحد مسکونی امروز به خانواده‌ها تحویل داده شد.
نوبخت ادامه داد: یکهزار و ۳۵۰ واحد توسط کمیته امداد و چهار هزار واحد آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به اقداماتی که در سفر امروز انجام شده توافق کردیم که ۲ هزار واحد مسکونی جدید نیز به آن‌ها اضافه کنیم.
معاون رییس جمهوری ادامه داد: یکهزار واحد مسکونی در جنوب  کرمان که در سیلاب دی ماه تخریب شده بودند؛ بازسازی و نوسازی و ۶۰۰ واحد تعمیر می‌شود که اعتبارات آن در دولت به بنیاد مسکن ابلاغ شد.
نوبخت گفت: در این جلسه نیز پیشنهادات جدیدی علاوه برآنکه در گذشته برای زیرساخت‌ها به ویژه جاده‌ها، پل و آبرسانی مصوباتی ارایه شد که تلاش می‌شود در قالب یک برنامه زمان‌بندی شده در کنار ۲ سفر رییس جمهور و سفر بنده به انجام برسانیم.
وی با بیان اینکه سه بیمارستان در شهرستان‌های فاریاب، کهنوج و عنبرآباد جزو مصوبات این سفر ما هستند خاطرنشان کرد: این بیمارستان‌ها از نظر قانونی نیاز به مجوز ماده ۲۳ دارند زیرا این مجوز در سازمان برنامه و بودجه اجرایی می‌شود اما باید دستگاه زیربط آن درخواست کند و قرار شد همه مدارک و مستندات آن نیز برای ارائه به کمیسیون فراهم و اگر مجوزی گرفته شد این سه بیمارستان احداث می‌شود.

نوبخت امروز (پنجشنبه )بمناسبت دهه مبارک فجر و افتتاح و کلنگ زنی تعدادی پروژه سفری یکروزه به جنوب استان کرمان داشت .

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا انقلاب اسلامی جلسه شورای برنامه ریزی خانواده دی ماه سازمان برنامه و بودجه انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جنوب استان کرمان هزار واحد مسکونی میلیارد تومان رییس جمهوری پرداخت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت ۷۷ درصدی گام نخست پروژه جهاد آبرسانی در استان خبر داد و گفت: از ابتدای شروع این پروژه در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستاهای دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، بختیاری‌فر با اشاره به تخصیص ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی استان مطرح کرد: ۵۰۹ میلیارد تومان برای گام نخست این پروژه در نظر گرفته شده و پیگیر جذب منابع هستیم تا رونق و جهشی در پروژه‌های آبرسانی استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تا قبل از فصل تابستان باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین پایدار آب در استان انجام شود، تصریح کرد: با توجه به وضعیت منابع آبی استان و تجربیاتی که از تنش آبی در سال‌های گذشته داشتیم، آب برای ما موضوع مهمی است و از تمام ظرفیت خود برای تأمین آب پایدار ساکنان روستاها و شهرهای استان استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که با توجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان