Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نوید محمودی نویسنده و کارگردان فیلم، ندا جبرئیلی، سوگل خلیقريال متین حیدرنیاف علیرضا آرا بازیگران، جمشید محمودی تهیه کننده و سایر عوامل فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» در نشست خبری این فیلم حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.  تاریخ انتشار: 21:35 - 17 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۴۱۳۵

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نشست خبری فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» به کارگردانی نوید محمودی در محل سالن نشست های خبری جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوید محمودی نویسنده و کارگردان فیلم، ندا جبرئیلی، سوگل خلیقريال متین حیدرنیاف علیرضا آرا بازیگران، جمشید محمودی تهیه کننده و سایر عوامل فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» در نشست خبری این فیلم حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده فهرست کامل آثار سودای سیمرغ فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده متن کامل نشست خبری جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده آخرین خبرها از جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده معرفی هیئت داوران جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده برنامه سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید

نوید محمودی کارگردان این فیلم گفت: خوشحالم که بعد از شش سال به جشنواره فیلم فجر آمده ام، ما سالها مهاجر زندگی کرده ایم و مهاجرت بخشی از زندگی ماست و طبیعتا همه چیز ما تحت تاثیر مهاجرت است. 

وی درباره پرداختن به زندگی افغان های ناموفق اضافه کرد: فکر می کنم جذابیت دراماتیک پرداختن به مشکلات بیشتر است، اینکه چرا به افاغنه موفق نگاه نمی کنیم دلیل ویژه ای ندارد، اتفاقا در مورد دو جوان موفق افغان سریالی در پیش تولید داریم. 

محمودی درباره اکران خارجی فیلم اظهار کرد: این فیلم قطعا در افغانستان و تاجیکستان اکران می شود، در افغانستان به شدت اکران سخت است، در کابل شش سینما وجود دارد که دست تجار است و همیشه فیلم هندی پخش می کند، طبیعتا در تاجیکستان و کابل اکران به بازگشت سرمایه ما کمک می کند. 

تهیه کننده فیلم گفت: ما شاید به گیشه امیدوار نباشیم اما کلاً اهل ساختن فیلم های میلیاردی هم نیستیم که بخواهیم زیاد هم ضرر کنیم، کلا پول زیادی دست ما نمی آید و بلدیم با پول کم فیلم بسازیم. 

کارگردان فیلم درباره خشن نشان دادن ایرانی ها در فیلم گفت: در فیلم دو ایرانی قاچاقچی را به نمایش گذاشته ایم، در مهاجرت کسی با شما شوخی ندارد، در فیلم ما ایرانی ها قاچاقی انسان است، قاچاقچی انسان در کل جهان فردی خشن است، اتفاقا کاراکترهای دیگر ایرانی فیلم کاملاً مثبت و مهربان هستند.

نوید محمودی درباره نگاه بین المللی اثر اضافه کرد: ما بدون شک به بازخورد جهانی فیلم فکر می کنیم، اما قطعا به بازخورد داخلی اثر به خوبی فکر کرده ایم و اتفاقا اعتقاد دارم که فیلم فروش خوبی خواهد داشت. 

خبر در حال تکمیل است...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا جشنواره فیلم فجر اخبار سینما کلیک کنید برای مشاهده جشنواره فیلم فجر ۳۸ مردن در آب مطهر کارگردان فیلم فیلم سینمایی نوید محمودی تهیه کننده نشست خبری فیلم گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم)

رییس جمهور در مراسم گرامیداشت روز معلم:موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، اساس برای رشد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اساس برای آسیب شناسی و آسیب زدایی از جامعه و اساس برای ارتقاء یک نسل است.

تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، جامعه شناسان، آسیب شناسان و خانواده‌های گرامی دارند. بر همین اساس آموزش و پروش مسله اول در کشور برای ماست.

انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی، به فرهنگ، ساختن انسان و ساخت جامعه قرآنی توجه کرده است، یک جامعه نمونه با نگاه به آموزش و پرورش رشد خواهد کرد و محور اصلی آن معلم برای ساختن جامعه و مدرسه برای ساختن انسان‌ها خواهد بود.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم) استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم) کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

دیگر خبرها

  • وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • با یک کلیک به هر جا که می خواهید سفر کنید
  • سودآوری ۴۸ هزار میلیاردی ایمیدرو در یک سال
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم)
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده