Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی تقی‌زاده می‌گوید: به فرض که در ۲۲ بهمن چند نفر از رد صلاحیت شده‌ها برگردند، کاندیدایی که در ۲۲ بهمن تایید می‌شود چه کاری می‌تواند تا روز انتخابات انجام دهد؟ تکلیف کاندیداهای خودشان از چند سال قبل روشن است و می‌دانند می‌خواهند چه کنند اما کاندیداهای رقیب تا یک هفته قبل از انتخابات تکلیف روشنی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا این عدالت و انصاف است؟

«علی تقی‌زاده»، رئیس شورای داوری حزب توسعه ملی، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره برنامه این حزب بعد از بیانیه شواری عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: هیچکدام از کاندیداهای حزب توسعه ملی تائید صلاحیت نشده‌اند دریغ از نصف یک داوطلب؛ بنابراین حزب ما لیست انتخاباتی نخواهد داد. از آنجایی که موقعیت ائتلاف وجود ندارد با هیچ حزبی هم ائتلاف نخواهیم کرد. البته این موارد باید در شورای سیاسی حزب مورد بحث قرار گیرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره احتمال تایید صلاحیت شدن برخی از اصلاح‌طلبان در روز 22 بهمن، اظهار کرد: به فرض که در ۲۲ بهمن چند نفر از رد صلاحیت شده‌ها برگردند، کاندیدایی که در ۲۲ بهمن تایید می‌شود چه کاری می‌تواند تا روز انتخابات انجام دهد؟ تکلیف کاندیداهای خودشان از چند سال قبل روشن است و می‌دانند می‌خواهند چه کنند اما کاندیداهای رقیب تا یک هفته قبل از انتخابات، تکلیف روشنی ندارند.

او با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان امکان شرکت در انتخابات را ندارند، عنوان کرد: اصلاح‌طلبان خیلی راغب بودند در انتخابات شرکت کنند، منافع و مصالح کشور را هم در همین مشارکت می‌بینند اما واقعا باید با ذره‌بین گشت تا کاندیداهای تائید شده را پیدا کرد بنابراین عملا این امکان برای اصلاح‌طلبان وجود نداشت که بخواهند در انتخابات، شرکت کنند.

رئیس شورای داوری حزب توسعه ملی در پاسخ به این سوال که در شرایط موجود راهکار اصلاح‌طلبان چه خواهد بود؟ توضیح داد: به نظر من باید با بدنه جامعه ارتباط قوی‌تری برقرار کنیم و نهایتا صادقانه با مردم صحبت کنیم و بگوئیم که تلقی و تصور ما این است و این هم، موانع و مشکلات کشور است. غیر از این گزینه‌ دیگری پیش روی ما نیست و هر وقت هم، شرایط فراهم شد در انتخابات شرکت می‌کنیم. به هر حال تفکر اصلاح‌طلبی را الزاما از طریق شرکت در قدرت نمی‌توان اعمال کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ۲۲ بهمن انتخابات ائتلاف حزب توسعه ملی حزب توسعه ملی اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله ی دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی آغاز شد.
مدیرکل صداوسیمای استان لرستان گفت:مناظرات بین نامزدهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی که اعلام آمادگی کرده بودند،ضبط شد و در ایام مجاز تبلیغات انتخابات این مناظرات از شبکه لرستان و رادیو لرستان پخش می شود .
 دکتر علیرضا شیروی افزود:بسته های ۲۰ دقیقه ای هم از معرفی نامزدها در صداو سیمای استان لرستان با حضور نامزدهای انتخابات آماده شده که در ایام مجاز تبلیلغات انتخابات این بسته ها پخش خواهد شد.
 امروز سه نفر از چهار نامزد راه یافته به مرحله ی دوم انتخابات دیدگاهها ،نقدها و راهکارهای خود را برای جلب نظر مردم  بیان کردند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله ی دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند. 
در انتخابات یازدهم اسفند تکلیف نمایندگان شش حوزه ی انتخابیه استان لرستان در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.
در مرحله اول تکلیف نمایندگان شش حوره انتخابیه لرستان مشخص شد.
در این دوره از مناظره که سه نفر از نامزد‌های حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی شرکت کردند با حضور ناظران ،تبلیغات انتخاب سه برنامه‌ی ۶۰ دقیقه ضبط شد 
 مناظره ها به دنبال ابتکار رسانه ی ملی برای اجرای عدالت رسانه‌ای و ایجاد فرصت تبلیغاتی برابر در دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی شکل گرفت که با استقبال مردم و کاندیدا‌ها مردم مواجه شد .
مناظره‌ها از بامداد ۱۳ اردیبهشت تا ساعت ۸صبح ۲۰ اردیبهشت جاری در چندین نوبت از صداوسیمای لرستان پخش خواهد شد. 
استقبال مردم وتجربه ی مرحله اول مناظره‌ها نشان داد این راهبرد رسانه‌ی ملی ،در کنار دیگر ظرفیت‌های تبلیغ می‌تواند مردم رو در انتخابی بهتر کمک کند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله دوم انتتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه