Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدسعید احدیان دبیر سابق جبهه آرمان خواهان واقع بین که به عنوان عضو حقیقی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی فعالیت می کرد، با انتشار مطلبی در صفحه مجازی خود اعلام کرد از این شورا کناره گیری کرده است. 

احدیان در این مطلب با اشاره به وجود اشکالات متعدد در مسیر شورای ائتلاف اعلام کرد: حقیر معترض سازوکار موجود بوده و در خروجی آن نیز نقشی ندارم و از مسئولین شورای وحدت نیز می خواهم هرچه سریعتر در اطلاع رسانی خود درباره اسامی اعضای این شورا تجدید نظر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخش پایانی بیانیه احدیان آمده است: «ضمنا تاکید می کنم حقیر علی رغم اینکه به این سازوکار معترضم علاقه ندارم از طرف من به آن لطمه ای بخورد،  لذا از ذکر جزئیات نقدها و مسائل مربوط در فضای رسانه ای عمومی خودداری کردم اما درصورتی که دیگران وارد این عرصه شوند، دلیلی برای سکوت باقی نمی ماند.»

اعلام فهرست نهایی شورای ائتلاف تا چند روز آینده

همچنین سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی گفت: ظرف چند روز آینده فهرست نهایی شورا اعلام می‌شود.

حمیدرضا ترقی در جمع خبرنگاران، از پایان مصاحبه‌های کمیته تطبیق این شورا با نامزدها و جمع‌بندی امتیازات آنها خبر داد و اظهار کرد: ۵۰ نامزد مجلس شورای اسلامی در فرایند بررسی این شورا بر اساس شاخص‌های تدین و التزام عملی به اسلام، نظام و ولایت فقیه، انقلابی و شجاع بودن، کارآمدی و داشتن تخصص مورد نیاز، برخورداری از سلامت اخلاقی، سیاسی و اقتصادی، مردمی و به دور از اشرافیگری بودن، وابسته نبودن به کانون‌های قدرت و ثروت، اهل مشورت و خرد جمعی بودن و برخورداری از قدرت بیان و اقناع با تاکید بر جوانگرایی و توجه به جایگاه زنان مورد بررسی دقیق و منصفانه و به دور از گرایشات جناحی قرار گرفتند.

وی افزود: این افراد عمدتا از عناصر فرهیخته و سرمایه‌های فکری و اجرایی استان بودند که شناخت توانمندی‌های ارزشمند آنها می‌تواند گردش نخبگان در مدیریت‌های استان را تضمین نماید.

ترقی بیان کرد: از آنجا که تعداد نمایندگان شهر مشهد محدود بوده، طبیعی است که باید از این ۵۰ نفر به ۵ نفر برسیم، بنابراین از این تعداد، ۲۰ نفر که دارای امتیاز بالاتری هستند به مجمع عمومی شورای ائتلاف که مرکب از اعضای تشکل‌های فرهنگی و سیاسی و معتمدین محلات، حاشیه شهر و مساجد و فعالان حوزه و دانشگاه اعم از برادران و خواهران هستند، معرفی می‌شوند تا ظرف چند روز آینده فهرست نهایی شورا اعلام شود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اطلاعات شورا از طریق شبکه‌های فضای مجازی و اینستاگرام در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

وی در خصوص نامزدهای ۱۱ حوزه انتخابیه دیگر استان، گفت: تعدادی از شهرستان‌ها براساس تفاهم شوراهای محل و استان نهایی شده و بعضی دیگر در حال بررسی است که انشاالله اول هفته آینده قطعی خواهد شد.

2727

کد خبر 1349881

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محمد باقر قالیباف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی چند روز آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد

 مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا امروز مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند و بر اساس قوانین در هر هفته این رقابت‌ها هر تیم اجازه استفاده از ۱۸ بازیکن از فهرست اولیه را دارد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، علیرضا عبدالحمیدی، شهروز همایونفرمنش، آرمان صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، امیرحسین صداقت، متین احمدی، مبین نصری، علی حق‌پرست، سیدامیرحسین ساداتی، مرتضی شریفی، عرشیا به‌نژاد، مهدی رضایی و مهران توانا بازیکنان معرفی شده در فهرست اولیه تیم ملی ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ هستند

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند

همچنین امیر ملک‌زاده، پویا عزیزی و توحید اصغری به عنوان مربیان حاضر در اردو در تمرینات تیم ملی کشورمان حضور دارند.

لازم به ذکر است که در به‌روزرسانی مقررات لیگ ملت‌ها امسال هر تیم می‌تواند علاوه بر ۱۴ بازیکنی که هر هفته لیست می‌کند، ۴ بازیکن رزرو را هم در فهرست نهایی‌اش بگنجاند و حتی همراه داشته باشد، تا در صورت نیاز پس از هر بازی بتواند ترکیب ۱۴ نفره جدیدی را برای بازی بعدی‌اش معرفی کند. به همین دلیل ممکن است در بولتن اختصاصی هر روز از مسابقات لیست جدیدی از تیم‌ها منتشر شود.

با اعلام این لیست رسما مشخص شد که امیر غفور و سید محمد موسوی انصراف خود را از حضور در تیم ملی اعلام کرده و در لیگ ملت‌ها غایب خواهند بود. 

منبع: ورزش سه

tags # والیبال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شولتز: توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟