Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات تکواندو قهرمانی استان خراسان جنوبی و گرامیداشت ۱۶۲ شهید نیروی انتظامی با حضور ۱۷۰ ورزشکار در بیرجند آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، افتتاحیه مسابقات تکواندو جام فجر نیروی انتظامی خراسان جنوبی امروز (18 بهمن) در سالن ایثار مجموعه استخر کوثر در سایت اداری بیرجند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار« مجید شجاع» فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به جوانان سه مقوله تهذیب، ورزش و تحصیل را توصیه می‌کنند.

 

وی با اشاره به نقش سازنده و پر فايده ورزش در نشاط و شادابی جامعه، افزود: مهم ترین وظیفه ای را که حضرت امام خمینی (ره) برای ورزشکاران قائل هستند تقویت همزمان روح و جسم است و امام راحل همواره، بهترین الگو و سرمشق را برای ورزشکاران حضرت علی (ع) می دانستند.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن  و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام اسلامی است، افزود: امسال یوم الله 22 بهمن با سالهای قبل تفاوت دارد چرا که هم زمانی این روز با اربعین (چهلم) سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به این روز ظرفیت دو چندانی برای نفی استکبار جهانی بخشیده است.

 

سردار شجاع با اشاره به اینکه باید قدرتمند، باشکوه و همه جانبه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم و همچنان مطالبه انتقام سخت را داشته باشیم، ادامه داد: به فرمایش مقام معظم رهبری خون بهای شهید سلیمانی اخراج امریکایی ها از منطقه خاورمیانه است.

 

وی با تاکید بر ضرورت شرکت آحاد ملت ایران اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: انتخابات جمهوری اسلامی ایران سالم‌ ترین انتخابات در جهان است.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی به ویژگی ها و شاخص های انتخاب درست اشاره کرد و گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری باید فردی را برای مجلس انتخاب کرد که مؤمن، انقلابی، شجاع، دارای روحیه جهادی، کارآمد و به معنی واقعی کلمه طرفدار عدالت باشد.

 

سردار شجاع تاکید کرد: نیروی انتظامی مسئولیت امنیت انتخابات را برعهده دارد تا این مهم با شکوه و پرشور در سراسر ایران و خراسان جنوبی برگزار شود.

 

«علیرضا محمودی» رئیس هیات تکواندو خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: مسابقات تکواندو با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادواره 162 شهید فرماندهی انتظامی استان برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه در این رقابت 170 ورزشكار در بخش کیورگی «مبارزه» و در رده‌های سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان حضور یافته اند، افزود: در این مسابقات نمایندگانی شهرستان های بیرجند، قاینات، فردوس، سرایان، بشرویه، نهبندان، طبس و زیرکوه شرکت دارند.

 

محمودی ادامه داد: امسال با توجه به برنامه های فرهنگی فدراسیون تکواندو، همزمان مسابقه قرآنی نیز با حضور 60 شرکت کننده برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: مسابقات قهرمانی جام فجر نیروی انتظامی خراسان جنوبی از دیروز آغاز شده و عصر امروز (18 بهمن) به پایان می رسد.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقات تکواندو مسابقات ورزشی جام فجر فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیروی انتظامی خراسان جنوبی مسابقات تکواندو مقام معظم رهبری جام فجر آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم

متن پیام قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به شرح زیر است:

به نام خدا

"این کارِ اردوهاى هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگى یکى از برکاتش خدمت‌رسانى است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

بسیج سازندگی، این شجره طیبه‌ای که به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (حفظه الله) در هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ بنیان گذاری شده است، در طول این سال ها، همواره منشأ خیرات و برکات فراوانی بوده و به عنوان رکنی اساسی در تحقق سیاست‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در توسعه مناطق محروم و کم برخوردار، عملکردی درخشان و قابل قبول از خود به جای گذاشته است.

و اینک این نهاد انقلابی با گذشت ۲۴ سال از زمان تأسیس، با بسط و توسعه دامنه وظایف و محور‌های خدمات رسانی خود در زمینه‌های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، حضور در حوادث غیرمترقبه و برپایی اردو‌های جهادی در خدمت به مردم و شتاب بخشیدن به روند اجرای طرح‌های محرومیت زدای نظام مقدس جمهوری اسلامی، سنگ تمام گذاشته است.

همراهی با دستگاه‌های اجرایی در تحقق و تکمیل طرح‌های عمرانی، راه اندازی کارگاه‌های کوچک و زود بازده اقتصاد مقاومتی، احیا و لایروبی قنوات، مرمت راه‌ها در مناطق صعب العبور، انجام برنامه‌های فرهنگی، اعتقادی، تربیتی و تحقق طرح کمک‌های مؤمنانه تنها بخشی از خدمات قابل توجه و تقدیر بسیج سازندگی در خراسان جنوبی است.

بیشتر بخوانید

 ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند

اینجانب سالروز تأسیس بسیج سازندگی را به همه بسیجیان، جهادگران و کارکنان خدوم، مخلص و همیشه در صحنه بسیج سازندگی در خراسان جنوبی تبریک گفته، از تلاش‌های این عزیزان در زمینه محرومیت زدایی از مناطق مختلف استان قدردانی می‌کنم.

باشد که این عزیزان در ادامه فعالیت‌های خود در عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و ایفای وظایف و سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی، گام‌های بزرگتر و پر افتخارتری بردارند و با برنامه ریزی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بی نظیر خراسان‌جنوبی در مأموریت‌های محوله، راه‌های رسیدن به توسعه استان را کوتاه‌تر کنند.

جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان