Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل هنر‌های نمایشی گفت: جشنواره بین المللی تئاتر فجر برآیند آثاری است که در طول سال در کشور اجرا شده و همه این آثار برآیند مضامین و مفاهیمی است که در کشور وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، شهرام کرمی افزود: اگر بخواهیم موضوعی به جشنواره نگاه کنیم می‌بینیم چه تعداد از این آثار اجتماعی، خانوادگی یا موضوعاتی مانند دفاع مقدس و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است و در همه این ژانر‌ها آثار مختلف و متنوعی داریم که همه برآیند یکسال فعالیت تئاتر است چه در تهران و چه در استان‌های کشور.
وی افزود:‌فجر در یک ظرف زمانی 10 روزه است درحالی که یکسال درگیر آنیم مثل جشنواره‌های استانی، آنچه در طول این 10 روز با حضور 121 گروه نمایش و مشارکت 1250 هنرمند به نمایش درمی آید درواقع شرایطی را برای بهره بردن آثار ایجاد می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، کرمی گفت: امیدواریم در طول ایام جشنواره فجر و همچنین در طول سال مخاطبان و شهروندان از آثار نمایشی، بهره‌مند شوند به ویژه از نمایش‌های خیابانی که برای عموم مردم به نمایش درمی آید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ژانر جشنواره تئاتر فجر خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا

به گزارش قدس آنلاین، دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ماموت لیکس» آمریکا که از ۲۲ تا ۲۶ می (دوم تا ششم خرداد) در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود و مستند «آستانه زمستان» ساخته سودابه مرتضایی در نخستین نمایش بین‌المللی خود در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین فیلم‌های کوتاه «سراب» ساخته عاطفه صالحی، «ناجان» به کارگردانی محمد مهدی باقری و «بی‌نام» ساخته ایرانمهر سلیمی نیز در این رویداد سینمایی حضور دارند.

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال