Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح جمعه شهروندان رباط کریمی با استشمام بوی شدید گاز در منطقه از خواب بیدار شدند و گستردگی بو به قدری زیاد بود که شهروندان را به نگرانی انداخته بود.

یکی از شهروندان رباط کریمی در خصوص استشمام بود در محله گرجی و تقی آباد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بوی گاز در این محله‌ها استشمام می‌شود، با ۱۹۴ هم تماس گرفته‌ایم امیدواریم مسئولین قبل از وقوع حادثه مطلع باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یکی دیگر از شهروندان ساکن در منطقه ۵ رباط کریم در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: بوی گاز بشدت تو پخش شده طوری که از بوی شدید گاز بیدار شده‌ایم و ضمن تماس با اداره گاز اعلام شد که این بو در نتیجه نشت گاز می‌باشد، اما نگران هستیم که اتفاق ناگواری رخ ندهد.

شهروند دیگری از منطقه جانبازان در حالی نگران بوی گاز بود در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان داشت: بوی بد گاز شدید است و با ۱۹۴ تماس گرفته‌ام و اعلام شد در سطح شهر بوی گاز پیچیده که امیدواریم خطر انفجاری نداشته باشد.

در این راستا سید مهدی ساداتی، فرماندار رباط کریم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهروندان عزیز رباط کریم به هیچ عنوان نگران نباشند همه چیز تحت کنترل است.

ساداتی در خصوص علت استشمام این بو در سطح شهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از رئیس اداره گاز اعلام شد که این بو به علت نقص فنی در پست گاز می‌باشد و تیم امداد گاز در حال انجام رفع نقص هستند که تا پایان امروز این مشکل رفع می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا جانبازان خواب گاز بوی رباط انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی گفتگو با خبرنگار مهر رباط کریم اعلام شد بوی گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد

ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از واگذاری ۵ اتاق در عمارت ارگ کریم خانی شیراز به پیشکسوتان و اساتید صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان خبر داد.

محمد ثابت اقلیدی امروز، ۸ اردیبهشت در مراسمی که به منظور واگذاری تعدادی از اتاق‌های ارگ کریم خانی شیراز به پیشکسوتان و اساتید صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان برگزار شد، گفت: در راستای حمایت، توسعه، ترویج و آموزش صنایع دستی این اقدام صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵ اتاق از ارگ کریم خانی به اساتید دارای نشان درجه یک صنایع دستی اختصاص یافته است، تاکید کرد: چنانچه صنایع دستی حمایت شوند زمینه برای توسعه اقتصاد و اشتغال فراهم خواهد شد.

ثابت اقلیدی از مهم‌ترین اهداف چنین اقدامی را گردهمایی هنرمندان در یک مکان و معرفی آن‌ها تولیدات فاخرشان به بازدیدکنندگان و گردشگران عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه ارگ کریم‌خانی یکی از جاذبه‌های اصلی و پربازدید کننده‌ترین گردشگری شیراز است حضور هنرمندان صنایع دستی در این مکان تاثیر بسزایی در معرفی و عرضه محصولات صنایع دستی فاخر استان دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • (ویدیو) گفتگو با پاکبان شاکر از عملیات وعده صادق
  • گفتگو با پاکبانی که شادیش در شب عملیات وعده صادق پربازدید شد
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو