Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@08:58:19 GMT

طرح معامله قرن مقصدی به جز زباله‌دان تاریخ ندارد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۵۵۱۰

طرح معامله قرن مقصدی به جز زباله‌دان تاریخ ندارد

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به رونمایی طرح معامله قرن توسط آمریکا و صهیونیست‌ها گفت: این طرح که با هدف نابودی حقوق ملت مظلوم فلسطین طراحی و ارائه شده است با مقاومت و مخالفت مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان مانند سایر طرح‌های آمریکایی مقصدی به جز زباله‌دان تاریخ نخواهد داشت.

به گزارش ایکنا از فارس، مراسم گرامیداشت روز حفاظت اطلاعات در سپاه فجر شب گذشته، 17 بهمن‌ماه با حضور سردار سید هاشم غیاثی، فرماندهان و مسئولان سپاه و بسیج استان و خانواده‌های پاسدار فارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار غیاثی در این مراسم با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز آغاز عملیات غرورآفرین والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه، گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، معرفی شاخصه‌های انقلابی‌گری و ارائه دستاوردهای کم نظیر انقلاب اسلامی به عموم مردم به‌خصوص نسل نوجوان و جوان کشور است.
وی با بیان اینکه رژیم منحوس پهلوی یک رژیم وابسته به بیگانه و آمریکا بود، گفت: در دوران ستم شاهی تمام منابع و امکانات کشوردر راستای منافع بیگانگان به‌کار گرفته می‌شد و این وابستگی منشأ اصلی محرومیت مردم و بسیاری از عقب‌ماندگی‌های کشور در زمینه‌های اقتصادی، علمی، دفاعی و .. بود.
فرمانده سپاه فجر با تصریح اینکه پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و پشتیبانی مردم متدین و انقلابی ایران میسر شد، گفت: مردم مومن و انقلابی ایران از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز همواره در میدان جهاد و مبارزه با استکبار جهانی حضور فعال داشته‌اند و گوُاه این پایمردی نیز تقدیم شهدای بسیار در راه دفاع از انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه تشریح شاخصه‌های انقلابی‌گری و معرفی مولفه‌های لازم برای جوان مومن و انقلابی در جامعه امروز و برای نسل جوان ایران اسلامی بسیار مهم است، گفت: تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی در دوره‌های مختلف شاهد حماسه‌آفرینی جوانان ولایتمدار و انقلابی بوده و این جوانان انقلابی باید به‌عنوان الگو و شاخص سَبکِ زندگی اسلامی و انقلابی به نسل جوان کشور معرفی شوند.
غیاثی با یادآوری اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی همواره شاهد حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات بوده‌ایم، گفت: امروز تلاش همه دوستداران انقلاب اسلامی باید در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد و این حضور گسترده دارای پیام بازدارندگی برای دشمنان انقلاب اسلامی و نماد مردم‌سالاری دینی و وحدت و استحکام درونی نظام اسلامی و همچنین تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی همواره مدافع و حامی ملت‌های مظلوم بوده است، گفت: طرح آمریکایی - صهیونیستی معامله قرن که با هدف نابودی حقوق ملت مظلوم فلسطین طراحی و ارائه شده است با مقاومت و مخالفت مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان مانند سایر طرح‌های آمریکایی مقصدی به جز زباله‌دان تاریخ نخواهد داشت.
فرمانده سپاه فجر یادآور شد: خانواده پاسدار نماد برتر و شاخص سَبکِ زندگی اسلامی در جامعه و عضوی از نهاد بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
غیاثی افزود: حفاظت اطلاعات و رعایت مسائل حفاظتی یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در دستیابی به موفقیت در ماموریت های محوله به نیروی مسلح کشور است و یکی از مهم‌ترین دلایل پیروزی غرورآفرین عملیات والفجر 8 نیز رعایت ملاحظات و اصول حفاظتی بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا استان فارس سیاست و اقتصاد طرح معامله قرن فرمانده سپاه فجر انقلاب اسلامی حفاظت اطلاعات معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان درمراسم آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان کرمان گفت: شهیدان از مکتب امام (ره) و اسلام ناب تاسی و الگو گرفتند، آنها حق بزرگی به گردن ما و به گردن همه آحاد ملت ایران دارند و جا دارد بر آنها درود و سلام بفرستیم که این انقلاب را پاسداری وحراست کردند و با خون‌های پاکشان وبامجاهدت‌هایشان به ما درس داده‌اند که چگونه بایستیم و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه مقدس پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از الهامات الهی امام خمینی (ره) بود که سپاه را برای حفظ ایران، انقلاب واسلام ناب تشکیل دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان اظهار داشت:مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان در جمع فرماندهان در چندین سال قبل در حسینیه امام خمینی (ره) فرمودند: یکی از الهامات الهی که به قلب و دل امام (ره) جاری شد، تشکیل سپاه بود و دوم تشکیل بسیج بود و چه جمله‌های حکیمانه‌ای که امام خمینی (ره) فرمودند: که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛‌ای کاش من یک پاسدار بودم.

وی در ادامه گفت: امروز اگر می‌بینید که سپاه شهره عالم است و افتخار آفرین است به واسطه این است که به مکتب امامینش دل داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، بیان داشت: گروه‌هایی مانند حزب الله، انصارالله، حشد شعبی، زینبیون، فاطمیون، حیدریون و حسینیون به تاسی و الگوگیری از سپاه تشکیل شده‌اند.


حجت‌الاسلام عربپور سپاه پاسداران را بهشت نیرو‌های مسلح دانست و عنوان کرد:سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است.

وی افزود:چیزی که باعث شد سپاه گنبد آهنین را درنورددایمان بود؛ معمولاً پنجه افکندن با یک نیروی قدرتمند اتمی دل می‌خواهد؛ قدرت می‌خواهد؛ سپاه پاسداران باایمان و دلیری که داشت گنبد آهنین یک قدرت پوشالی و کاذبی مثل صهیونیست‌ها رادر هم بکوبد اینها معنویت است.

یا بچه‌های حزب الله و مردم غزه با سلاح‌های پیش پا افتاده و معمولی حریف صهیونیست‌ها هستند، چون ایمان در کار آنها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد