Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بحث شفافیت مالیِ انتخاباتیِ داوطلبان و نماینده های مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که می تواند روی انگیزه مشارکت مردم تاثیر مثبت بگذارد و ابهامات و سوالات درباره انتخابات را کاهش دهد و فعالیت ها را شفاف کند بحث هزینه های انتخاباتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در بین مردم شایعات زیادی درباره هزینه های انتخاباتی وجود دارد. برخی از آنها درباره اعطای وام های بلاعوض به نمایندگان برای هزینه های انتخاباتی سوالاتی دارند، در حالی که چنین چیزی اصلا صحت ندارد. برخی نیز می گویند مگر نماینده در طول ۴ سال نمایندگی بیشتر از ۴۰۰-۵۰۰ میلیون حقوق گرفته که میلیاردی خرج هزینه های انتخاباتی می کند!

نقوی حسینی افزود: طرح شفافیت هزینه های انتخاباتی کمک زیادی به ابهام زدایی و رفع سوءتفاهمات می کند. با اجرای طرح شفافیت هزینه های انتخاباتی، نامزدها تکلیفشان مشخص و می توانند بگویند چقدر هزینه کرده و چه کسانی به آنها کمک کرده اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اهمیت دوم اسفند از این جهت است که آمریکای جنایتکار همیشه دشمن کینه ورز ملت ما بوده و تحریم های حداکثری علیه کشورمان اعمال کرده و حالا می خواهد ببیند ملت ایران چقدر مقاوم بوده و پای نظام و انقلابشان می مانند. مشارکت مردم اهمیت و اثر زیادی دارد و حضور گسترده مردم پای صندوق های رای موجب ناکامی دشمنان می شود.

او افزود: اگر مشارکت نکنیم و پای صندوق کم حضور پیدا کنیم دشمنان ما حریص می شوند و کینه بیشتری را اعمال می کنند. همه باید در انتخابات حضور پیدا کنیم و نشان دهیم مقابل دشمنان می ایستیم و مقاومت می کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس اصولگرایان اصلاح طلبان طرح شفافیت هزینه های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیانیه ای را صادر کرد.

آنگونه که فارس روایت کرده، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.

جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901277

دیگر خبرها

  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • مالیات بر سوداگری برای کند کردن تیغ سوداگران است/گام بلند مجلس برای هزینه دار کردن فعالیت های سوداگرانه و دلالی
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است