Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@17:22:05 GMT

چندین طرح عمرانی و خدماتی در گناوه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۶۶۵۱

چندین طرح عمرانی و خدماتی در گناوه افتتاح شد

بهسازی و آسفالت معابر ۱۲ روستای شهرستان گناوه با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال نخستین طرحی بود که در آئین نمادینی در  روستای ساحلی گردشگری بینک افتتاح شد.

استاندار بوشهر دراین آئین گفت: یکی از شیرینی‌های کار در دهه مبارک فجر  فراهم کردن رفاه و آسایش برای مردم است.

عبدالکریم گراوند افزود: این طرح به عنوان نمایندگی از طرح‌های آسفالت معابر دیگر روستاهای این بخش افتتاح  شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: روستای بینک فاقد دهیار و شورا است و کمک‌هایی که به این منطقه صورت می‌گیرد در حوزه ارزش افزوده و کم بوده و طرح آسفالت  معابر با اعتبار ملی انجام شده است.

استاندار بوشهر گفت:  روستاهای ساحلی استان ظرفیت گردشگری دارند و هر چه امکانات را در این مناطق بتوانیم فراهم کنیم هموطنان بیشتری از آن بهره‌مند خواهند شد.

واگذاری ۷۷ واحد مسکونی مددجویی با اعتبار ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیونریال از دیگر طرح‌هایی بود که طبق تفاهم نامه مشترک امداد و استانداری بوشهر احداث و به بهره‌برداری رسید.

استاندار بوشهر در این آئین گفت: در دهه فجر امسال یک هزار واحد مسکونی از مجموع ۲۰۰۰ واحد پیش‌بینی شده به بهره‌برداری می رسد.

عبدالکریم گراوند افزود: یک هزار واحد مسکونی دیگر نیز شروع خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا سال ۱۴۰۰ به پایان رسیده و تکمیل شود.

طرح افزایش ظرفیت پست ۲۳۰ کیلوولت بندرگناوه از دیگر طرح های افتتاحی بود.

این طرح شامل یک دستگاه ترانسفورماتور ۱۶۰ مگاوات آمپر است که با اعتبار  ۲۶۰ میلیاردریال  افتتاح شد.

استاندار بوشهر گفت: مسئولان تمام توان خود را برای عمران و آبادانی در طبق اخلاص گذاشته و مجدانه تلاش می کنند.

عبدالکریم گراوند افزود: کار کردن در شرایط کنونی کشور سخت و در طول انقلاب چنین وضعیتی وجود نداشته اما شاهدیم به رغم توطئه‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن،  طرح‌های متعددی در ایام الله دهه فجر در استان بوشهر اجرایی و به بهره‌برداری می رسد.

وی اظهارداشت: درزمینه تامین و تولید انرژی برق که یکی از نیازهای اساسی و رفاهی مردم است در چندسال اخیر در استان بوشهر اقدام‌های خوبی صورت گرفته است اما در زمینه ایجاد پست‌ها و زیرساخت ها  ناکافی و باید بیشترتلاش شود.

وی ادامه داد: بحث تکمیل فاضلاب در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم و ایجاد پست برق مجتمع پرورش میگوی رودشور شمالی دو مبحث مهم و اساسی است که باید به آن اهتمام جدی با همکاری صنعت برق داشه باشیم.

استاندار بوشهر افزود:  مجتمع پرورش میگوی رودشور شمالی مصداق اقتصاد مقاومتی و از بزرگ‌ترین شهرک شیلاتی کشور است که نیاز به ایجاد پست برق دارد.

وی گفت: این پروژه امکان ظرفیت افزایش تولید تا ۵۳ هزارتن میگو را دارد  که توجیه اقتصادی زیادی از جمله در زمینه تامین منبع درآمدی و  ثروت برای کشور و اشتغال‌زایی دارد.

وی اظهارداشت: در تلاشیم فاضلاب گناوه و دیلم تا پایان دولت تدبیر و امید به پایان برسد. 

فرماندار گناوه در این آئین گفت: باوجود همه هیاهوها و تحریم‌های ظالمانه دشمن، فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی در کشور بدون وقفه تداوم دارد که  در این شهرستان نیز انجام گرفته است.

غلامرضا مهرجو افزود: در دهه مبارک فجر امسال ۵۵ پروژه با اعتبار ۶۷۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و اجرا شده و چندین طرح مهم دیگر در دست اجرا است.

وی اظهارداشـت: افتتاح طرح توسعه ظرفیت پست ۲۳۰ کیلوولت این شهرستان نقش اساسی در تقویت و پایداری برق این منطقه دارد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان بوشهر اقتصاد مقاومتی برق دهه فجر صنعت انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر بهره برداری آئین گفت واحد مسکونی استان بوشهر افتتاح شد ایجاد پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از افتتاح پل صاحب‌روضات و دو پروژه زیست‌محیطی تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: آرزوهای دیرینه شهروندان اصفهانی طی روزهای آینده در ریل پروژه‌های افتتاحیه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در سومین سال از فعالیت مجموعه مدیریت شهری در دوره ششم، قطار افتتاح پروژه‌های عمرانی سرعت بیشتری گرفته و طی دو هفته آینده دو پروژه که برای شهر اصفهان اهمیت زیادی دارد در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: تعریض بزرگراه شهید خرازی و پل صاحب روضات که به دلایل مختلفی چندین سال در شهر به تعویق افتاده بود، اما با همت مجموعه مدیریت شهری و عملیاتی اجرایی همکارانم در معاونت عمران این پروژه چند ماهی است که به ثمر رسیده و آغاز به کار آن به‌صورت رسمی و افتتاح را خواهیم داشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اهمیت مباحث محیط زیستی و پسماند در شهر اصفهان گفت: در روند پروژه‌های عمرانی و افتتاحیه‌هایی که با شعار «به احترام مردم اصفهان» برگزار می‌شود به ایستگاهی رسیدیم که خبرهای خوبی را به مردم شهر اصفهان خواهیم داد.

معرک‌نژاد با بیان اینکه آئین آغاز به‌کار و کلنگ‌زنی شهرک بازیافت شهر اصفهان از پروژه‌های مهم و تأثیرگذار زیست‌محیطی است، ادامه داد: تصفیه شیرابه، پسماند ساختمانی و احداث کارخانه‌ای که این پسماند را بازیافت می‌کند، جزو آرزوهای دیرینه شهروندان اصفهان بوده است که روزهای آینده در ریل پروژه‌های افتتاحیه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: آئین آغاز به‌کار و افتتاح پروژه‌های زیست‌محیطی را در کنار پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی طی روزهای آینده تقدیم شهروندان اصفهان می‌کنیم.

کد خبر 751312

دیگر خبرها

  • تأمین اعتبارات کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت را به حوزه فرهنگ بوشهر تزریق می‌کنیم
  • بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود