Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@23:06:49 GMT

دستگیری ۲ جیب بر حرفه‌ای در مترو تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۱۷۲۲۷

دستگیری ۲ جیب بر حرفه‌ای در مترو تهران

سرهنگ سعید عطاالله‌ی گفت: صبح روز گذشته مأموران پلیس مترو در حال گشت زنی در ایستگاه ۱۵ خرداد روی سکوی مسافربری بودند که به دو مرد حدوداً ۴۰ ساله که مشغول رد و بدل گوشی تلفن همراه بودند، مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران مشاهده کردند که یکی از این دو نفر در بین مسافران حضور پیدا کرده و همراه مسافران سوار بر قطار مترو شده و قبل از اینکه در‌های قطار بسته شود از یک دستگاه تلفن همراه را از بین درب هنگام بسته شدن تحویل نفر دوم می‌دهد و خود فرد با قطار به ایستگاه بعد می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس مترو تهران ادامه داد: مأموران در حالی که متهمان را زیر نظر داشتند و برای دومین جیب بری آماده می‌شدند، تیم پلیسی وارد عمل شده و موفق به دستگیری هر ۲ متهم شدند و طعمه دزدان را نیز که در صحنه حضور داشت از مترو پیاده کردند.

سرهنگ عطاللهی عنوان کرد: در بازرسی از متهمان چهار دستگاه گوشی سرقتی کشف که گوشی موبایل یکی از طعمه‌ها که از قطار مترو پیاده شده بود نیز به وی تحویل شد.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات از هر دو متهم مشخص آن‌ها در مدت زمان کوتاه بیش از ۴۰ فقره سرقت انجام داده اند.

وی در پایان گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و اشتیاق شهروندان برای خرید شب عید و استفاده از مترو برای تسهیل در عبور و مرور به شهروندان توصیه می‌کنم بیشتر مراقب اموال همراه خود باشند و از به همراه داشتن وجه نقد خود داری کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلیس مترو دستگیری سارق کشف سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: روز گذشته عوامل گشت کلانتری ۱۳۹ مرزداران در حین گشت زنی در اتوبان حکیم تهران به یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی که در حال پرسه زنی بود مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران موتور سوار را زیر نظر گرفته و پس از استعلام مشخص شد موتورسیکلت دارای سابقه سرقت بوده و عوامل انتظامی سریعاً وارد عمل شدند و موتورسیکلت را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: راکب موتورسیکلت که خود را نظامی و از پرسنل یکی از ارگان‌های نظامی معرفی می‌کرد، در بررسی‌های به عمل آمده از کوله پشتی وی یک قبضه سلاح کلت به همراه ۲ خشاب، ۲۶ فشنگ جنگی و یک دستگاه بی‌سیم کشف شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: متهم به همراه موتور سیکلت و اسلحه به کلانتری منتقل شده و تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

سرهنگ مافی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مواجه شدن با افراد نظامی، حتماً درخواست مشاهده کارت شناسایی و حکم مأموریت ایشان را داشته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، سریعاً آن را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند

کد خبر 6089968

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند