Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خالد شفیعی درباره تساوی یک بر یک سایپا مقابل پارس جنوبی در هفته نوزدهم لیگ برتر بیان کرد: امروز (جمعه) خیلی موقعیت گل داشتیم و یک توپ را هم خودم خراب کردم. فکر می‌کنم در بازی‌ای که می‌توانستیم ۴ ،۵ گل بزنیم به تساوی یک بر یک رسیدیم که این موضوع هم به دلیل تمرکز نداشتن مان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره سیستم دفاعی سایپا گفت: ما چهار دفاعه بازی می‌کنیم، اما در بسیاری از صحنه‌ها که هافبک دفاعی وسط زمین می‌آید این سیستم تغییر می‌کند.

شفیعی تصریح کرد: نمی‌توانیم بگوئیم مقابل پارس جم بدشانس بودیم، اما خودمان دقت نکردیم و اگر این کار را انجام می‌دادیم راحت با گل‌های زیاد حریف را می‌بردیم. ۲ موقعیت به تیرک دروازه زدیم. فکر می‌کنم روزمان نبود.

مدافع تیم سایپا درباره اینکه آیا اینگونه امتیاز از دست دادن به ضرر تیم جوان سایپا نمی‌شود، بیان کرد: بی شک نباید امتیاز‌ها را مفت از دست بدهیم. به قول مهرداد محمدی رفته به رفته (منظورش هفته به هفته بود) بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. باید امتیاز بازی‌های خانگی را جمع کنیم تا در ادامه کار وضعیت بهتر و منسجم تری داشته باشیم.

شفیعی درباره دلیل بازی نکردن خود در نیم فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: نبودم، اما جای من خالی بود (باخنده). به دلیل نامهربانی برخی‌ها که اسم شان را نمی‌برم نتوانستم بازی کنم، اما همیشه در زندگی ام لطف خدا را حس کردم و تا ابد همین است.

او درباره تاثیر جوانی تیم سایپا در نتایج نه چندان خوب این تیم در فصل جاری گفت: جوان بودن تیم برای هر سرمربی‌ای تاوان دارد و فکر می‌کنم ابراهیم صادقی هم تاوان جوانگرایی سایپا را پرداخت کرده است. در سال‌هایی که در لیگ برتر بازی کرده ام خیلی از جوان‌ها را دیده و باز هم می‌بینم، اما سایپا جوان‌های خیلی خوبی دارد.

شفیعی درباره رتبه پایانی سایپا در لیگ نوزدهم بیان کرد: تمام تلاش خودمان را به کار می‌گیریم و هر چه خدا بخواهد همان می‌شود، اما جوان‌هایی که سایپا دارد بی شک در سال‌های آتی به علیرضا جهانبخش ها، سردار آزمون‌ها و کریم انصاری فرد‌های دیگری برای فوتبال ایران تبدیل می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سایپا تیم فوتبال پارس جنوبی لیگ برتر فوتبال شفیعی درباره مقابل پارس فکر می کنم لیگ برتر جوان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۱۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم

ایسنا/آذربایجان شرقی کاپیتان ذوب‌آهن گفت: بازیکنان بزرگ هم پنالتی از دست می‌دهند.

به گزارش ایسنا، کمال کامیابی‌نیا پس از باخت تیمش مقابل تراکتور و حذف از جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم. فکر می‌کنم در پنالتی بازیکنان بزرگ پنالتی از دست می‌دهند و خب بدشانس بودیم. امیدواریم که هم تیم ذوب آهن و هم تراکتور موفق باشند.

او درباره تمرینات پنالتی تیمش گفت: ما در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودیم و به هرحال تیم جوانی داریم و خیلی خوب امروز بازی کردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده لیگ بهترین نتایج را داشته باشیم.

هافبک ذوب‌آهن درباره رضایت داشتن از انتخاب این تیم بعد از بازی در تیمی که معمولا قهرمان بود، گفت: ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و در راس کار با آقای ربیعی کار می‌کنم. خیلی اتفاقات خوبی افتاده است و شرایط را باید در نظر گرفت. بلاخره بازیکنان جا به جا می‌شوند. چون من از یک تیم پرطرفدار آمده‌ بودم یک مقدار سخت است. امیدوارم در ادامه کار بتوانم به تیم ذوب آهن کمک کنم.

کامیابی‌نیا درباره حذف شدن پرسپولیس گفت: نظری ندارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)