Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول آموزش عقیدتی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌‎وبختیاری از آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآنی کاگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد حسینی، مسئول آموزش عقیدتی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌‎وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآنی کاگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان، اظهار کرد: ثبت‌نام از روستاییان و عشایر علاقمند به حضور در این مسابقات تا 23 بهمن‌ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص رشته‌های این مسابقات، گفت: این مسابقات در 6 رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، تفسیر موضوعی و حفظ خواهد بود که رشته حفظ در سه بخش حفظ 1 جزء، 5 جزء و 10 جزء برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به برگزاری این مسابقات برای خواهران و برادران، تصریح کرد: مسابقات در رشته قرائت ترتیل برای برادران و در رشته‌های قرائت تحقیق، اذان و دعاخوانی برای خواهران برگزار نمی‌شود.

وی افزود: این مسابقات از مرحله روستایی تا مرحله کشوری برای علاقمندان برگزار خواهد شد و سه نفر برگزیده در هر رشته در بخش خواهران و برادران مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، ضمن اینکه نفر اول هر رشته به مرحله کشوری راه خواهد یافت که زمان و مکان برگزاری این مرحله هنوز مشخص نشده است.

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام در مسابقات قرآنی روستایی و عشایر می‌توانند به اداره آموزش عقیدتی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیریت‌های جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

یادآوری می‌شود، مسابقات قرآنی روستایی و عشایر در روز 27 بهمن‌ماه سال جاری در محل سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا چهارمحال و بختیاری مسابقات قرآن جهاد کشاورزی روستایی و عشایر آغاز ثبت نام مسابقات قرآنی روستایی و عشایری حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌ و بختیاری تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز (پنجشنبه) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ به شرح زیر است: اردل: ۲۵/۵ ایلبگی: ۶/۱ بازفت: ۱۵/۵ بروجن: ۳/۷ بلداجی: ۵/۵ بن: ۷ دوآب صمصامی: ۱۶/۶ سامان: ۱۰/۷ سورشجان: ۱۰/۱ شلمزار: ۱۱/۳ شهرکرد: ۹/۷ فارسان: ۹/۹ فرخ شهر: ۹/۴ کوهرنگ: ۱۷/۶ لردگان: ۱۷/۱ لیرابی: ۲۱/۲ مال خلیفه: ۸/۱ کد خبر 750205

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد
  • آغاز احیای رشته چادر شب‌بافی در چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد