Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-29@03:41:56 GMT

افزایش حمله‌های سایبری به غول نفتی عربستان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۲۲۹۳۴

افزایش حمله‌های سایبری به غول نفتی عربستان

شرکت آرامکو عربستان اعلام کرد که شاهد افزایش تلاش‌ها برای حمله سایبری به خود از سه ماه پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی تاکنون بوده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز از ریاض، خالد الحربی، مدیر امنیت اطلاعات آرامکو اعلام کرد این شرکت از سه ماه پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی تاکنون شاهد افزایش تلاش‌ها برای حمله سایبری بوده، اما این شرکت توانسته است جلو این حمله‌ها را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در مجموع بی‌گمان افزایشی در تلاش برای حمله (سایبری) بوده است و ما در جلوگیری از این حمله‌ها در ابتدایی‌ترین مراحل کامیاب بوده‌ایم.

مدیر امنیت اطلاعات آرامکو گفت: الگوی این حمله‌ها، دوره‌ای است و مشاهده می‌کنیم که گستردگی آنها افزایش می‌یابد و انتظار داریم این جریان استمرار داشته باشد.

وی جزئیاتی درباره اینکه چه کسی در پس این حمله‌هاست، ارائه نکرد.
 

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت سعودی آرامکو حمله حملات سایبری حمله ها برای حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۲۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان